کمک بیش از ۱۴۲ میلیاردی خیران اصفهانی به مراکز نیکوکاری کمیته امداد

مدیر کل کمیته امداد استان اصفهان گفت: نیکوکاران اصفهانی امسال بیش از ۱۴۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال به مراکز نیکوکاری استان اصفهان کمک کرده اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،محمدرضا متین پور مدیر کل کمیته امداد استان اصفهان در آیین افتتاح صد وهفتمین مرکز نیکوکاری کمیته امداد اصفهان گفت: این میزان کمک بین ۱۴ هزار و ۶۰۰ نیازمند زیر پوشش این مراکز توزیع‌شده است.

محمدرضا متین پور، تعداد مراکز نیکوکاری کمیته امداد را تا پارسال را ۸۸ واحد برشمرد و افزود: با تلاش معتمدان محلی وائمه جمعه و جماعت تعداد این مراکز به ۱۰۷ مرکز رسیده و ۳۸ مرکز دیگر هم در حال راه اندازی است.

او گفت: ۱۱ هزار و ۱۵۰ نیکوکار و خیر اصفهانی به مراکز نیکوکاری این نهاد در شهرستان‌های مختلف این استان کمک مالی می‌کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان اصفهان پیش بینی کرد تا پایان امسال تعداد مراکز نیکوکاری در استان اصفهان به ۲۴۵ مرکز برسد.

محمدرضا متین پور، تخصصی ساز‌ی فعالیت در عرصه خیر و احسان را از دیگر اولویت‌های این نهاد برشمرد و گفت: به‌زودی چهار مرکز تخصصی امور آموزشی افتتاح خواهد شد.

او افزود: پنج مرکز نیکوکاری نیز در حوزه علمیه خواهران برای حمایت از طلاب نیازمند، تبلیغ امور فرهنگی و کمک به گسترش فرهنگ انفاق فعال‌شده است.

انتهای پیام/م

 

افتتاح صد وهفتمین مرکز نیکوکاری کمیته امداد اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.