برگزاری اولین نشست شورای امر به معروف و نهی از منکر اداره کل آموزش و پرورش

اولین نشست شورای امر به معروف و نهی از منکر اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با حضور مدیر کل آموزش و پرورش و مسؤول دفتر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان و با شرکت سایر اعضای شورای یاد شده برگزار شد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،مجید یزدان‌پناه مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با اشاره به اهمیت امر به معروف و نهی از منکر گفت : فرهنگ سازی صحیح برای اجرای مطلوب فریضه‌های امر به معروف و نهی از منکر به عنوان دو واجب الهی و ضرورت بسط و گسترش آن‌ها در سطح جامعه و خصوصا در محیط‌های اداری باید به صورت جدی و پایه‌ای اجرا گردد.

او با ذکر احادیثی از معصومین علیهم السلام گفت : باید خدماتی که به ارباب رجوع ارایه می‌دهیم همراه با اخلاق نیکو و روی گشاده باشد، زیرا حسن خلق و تکریم مراجعان، تاثیر شگرفی در اقناعی ارباب رجوع به عنوان یک شهروند دارد.

یزدان پناه افزود: اینکه الان با آرامش و امنیت می‌توانیم نسبت به اجرایی شدن این وجوب الهی اقدام کنیم، مرهون مجاهدت شهدای گرانقدر نظام اسلامی است که مقدمات این حرکت ارزشمند را برای همه ما فراهم آورده‌اند.

 سرهنگ بیژن خدادادیان، مسؤول دفتر ستاد امر به معروف و نهی از منکر طی سخنانی با تقدیر از تلاش‌های آموزش و پرورش برای اجرای مطلوب امر به معروف و نهی از منکر گفت: برای اجرای مطلوب و اثرگذار فریضه‌های امر به معروف و نهی از منکر، قبل از هر کاری باید مقدمات لازم صورت گیرد، تا زمینه‌ی آگاهانه آحاد مردم به ویژه کارکنان اداری برای اجرایی نمودن این دو فریضه فراهم گردد.

 

 

انتهای پیام/د

فرهنگ سازی صحیح برای اجرای مطلوب فریضه‌های امر به معروف و نهی از منکر

 

برچسب ها: فرهنگیان ، مطبوعات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار