سریال ادامه دار توهین‌های نژادپرستانه در لیگ برتر؛

پس از آبراهام و پوگبا، این بار راشفورد قربانی شد

مارکوس راشفورد به دلیل این که نتوانست پنالتی خود را به گل تبدیل کند هدف حملات نژادپرستانه قرار گرفت.

پس از آبراهام و پوگبا این بار راشفورد قربانی شدبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در ۲ هفته گذشته تونی آبراهام بازیکن چلسی و پل پوگبا هافبک شیاطین سرخ به دلیل از دست دادن ضربه پنالتی هدف حملات نژادپرستانه قرار گرفتند و این بار مارکوس راشفورد دیگر بازیکن منچستر یونایتد که در بازی با کریستال پالاس موفق نشد پنالتی خود را به گل تبدیل کند، قربانی توهین‌های نژادپرستانه شد.


بیشتر بخوانید: رئیس باشگاه شالکه به دلیل سخنان نژادپرستانه استعفا کرد


پس از بازی منچستر برابر کریستال پالاس که با شکست خانگی شاگردان سولسشر همراه شد، خیلی زود در فضای مجازی پست‌هایی با مضامین توهین آمیز و نژادپرستانه بر علیه بازیکن سیه چرده منچستر یونایتد که نتوانست پنالتی خود را گل کند، منتشر شد.

در بازی هفته گذشته منچستر برابر ولورهمپتون نیز پوگبا هافبک فرانسوی و سیه چرده منچستر یونایتد نتوانست پنالتی خود را به گل تبدیل کند تا در صفحات اجتماعی موجی از توهین‌ها و تمسخر‌ها به سمت او روانه شود.


بیشتر بخوانید: از دست رفتن ضربه پنالتی، بهانه‌ای برای توهین‌های نژاد پرستانه علیه بازیکن چلسی شد


پس از بازی با کریستال پالاس سولسشر اعلام کرد که در هفته گذشته درباره این موضوع به اندازه کافی صحبت شده و در حال حاضر باید چنین رفتار‌هایی متوقف شود.

سرمربی نروژی شیاطین سرخ در این باره گفت: واقعا نمی دانم چه چیزی باید بگویم، زیرا در تمام این اوقات ما به نژادپرستی نه گفتیم، اما عده‌ای از افراد همچنان پشت هویت‌های جعلی شان پنهان می شوند و دست به انتشار چنین پست‌های هتاکانه‌ ای می‌زنند.

سولسشر تاکید کرد: این که در سال ۲۰۱۹ بخواهیم درباره چنین مشکلی صحبت کنیم دیوانه کننده است.


بیشتر بخوانید: ورود پلیس به ماجرای انتشار توییت نژادپرستانه علیه بازیکن لیگ برتری


توییتر به نشریه اسکای اسپورت اعلام کرده ظرف چند روز آینده با مسئولان باشگاه منچستر یونایتد نشستی برگزار خواهد کرد تا درباره پست‌های توهین آمیزی که علیه بازیکنان منچستر در این صفحه اجتماعی منتشر می‌شود، مذاکره کند.


انتهای پیام/

توهین های نژادپرستانه به سمت مهاجم منچستر یونایتد روانه شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار