مدیرکل آموزش و پرورش لرستان گفت: در پنجمین دوره جشنواره کشوری نوجوان خوارزمی در اصفهان، ۱۱ دانش‌آموز لرستانی حائز مقام‌های برتر کشوری شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  رضا زینی‌وند مقدم مدیرکل آموزش و پرورش لرستان شامگاه شنبه در جمع خبرنگاران با تبریک موفقیت ارزنده به دانش‌آموزان مقام‌آور در جشنواره خوارزمی، اظهار کرد: در پنجمین دوره جشنواره کشوری نوجوان خوارزمی در اصفهان، ۱۱ دانش‌آموز لرستانی حائز مقام‌های برتر کشوری شدند.

زینی وند بیان کرد: محمدحسین ابوالفتحی و بردیا فیروزی در محور پژوهش از ناحیه دو خرم‌آباد موفق به کسب رتبه اول کشور شد، همچنین عسل عباسیان و سیده عارفه میرزاپور در محور بازارچه از شهرستان نورآباد حائز مقام نخست کشور شدند.

وی با اشاره به کسب رتبه اول فاطمه پاپی از ناحیه یک خرم‌آباد در محور ادبیات و زبان فارسی، افزود: علی قاسم‌پور و امیر حسین سالاری از ناحیه دو خرم‌آباد در محور مسابقات آزمایشگاهی حائز رتبه اول، عرشیا جهانی‌فر و محمد صدرا کهزادی از ناحیه یک خرم‌آباد در محور دست سازه موفق به کسب رتبه سوم گردیدند.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان همچنین از کسب رتبه سوم کشور توسط خانم‌ها ثنا عبدالی ذهابی و طناز حضوری از ناحیه یک خرم‌آباد در محور زبان انگلیسی خبر داد.

انتهای پیام/ر

۱۱ دانش‌آموز لرستانی در جشنواره کشوری خوارزمی افتخار آفرینی کردند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.