معاون برنامه‌ریزی و توسعه وزارت آموزش و پرورش مطرح کرد؛

جزئیات استخدام معلمان حق‌التدریس و پیش‌دبستانی / جذب ۱۴ هزار نیروی جدید از طریق آزمون استخدامی

الهیارترکمن جزئیات جذب ۱۴ هزار نیروی جدید از طریق آزمون استخدامی و چگونگی به کارگیری معلمان حق‌التدریس را تشریح کرد.

جزئیات استخدام معلمان حق‌التدریس و پیش‌دبستانی / جذب ۱۴ هزار نیروی جدید از طریق آزمون استخدامیبه گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، علی الهیارترکمن معاون برنامه‌ریزی و توسعه وزارت آموزش و پرورش درباره جزئیات استخدام رسمی معلمان حق‌التدریس، مربیان پیش‌دبستانی و آموزش دهندگان نهضت اظهار کرد: آئین‌نامه جذب این معلمان در کمیسیون اجتماعی دولت نهایی شد و در دستور کار صحن علنی قرار گرفته است که بعد از ابلاغ آن را اجرا می‌کنیم.

او با اشاره به برخی ابهاماتی که در اجرای قانون وجود داشته است، گفت: بر اساس قانون باید در فرآیند اجرا و نظارت دو نفر از نمایندگان عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، دو نفر از وزارت آموزش و پرورش و سازمان اداری و استخدامی حضور داشته باشند که این موضوع انجام شد و مشکلی از این بابت وجود ندارد.

الهیارترکمن با اشاره به اینکه برای اجرای قانون آمادگی کامل داریم، تصریح کرد: این قانون دو دسته از نیرو‌ها شامل معلمان حق‌التدریس و مربیان پیش‌دبستانی و گروه بعدی آموزش دهندگان نهضت را در بر می‌گیرد که باید تا پایان برنامه ششم توسعه به استخدام رسمی آموزش و پرورش در بیایند.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: معلمان حق‌التدریس و مربیان پیش‌دبستانی برای حضور در کلاس‌های درس باید دوره یکساله آموزشی در دانشگاه فرهنگیان را  با نمره قبولی بگذرانند و بر این اساس به کارگیری شوند.

او افزود: گروه دوم یعنی آموزش دهندگان نهضت که تعداد ۲ سوادآموز یا بیشتر داشتند، می‌توانند با شرکت در آزمون داخلی و گذراندن دوره یکساله به کارگیری شوند که رعایت هر دو شرط برای فعالیت الزامی است.

الهیار ترکمن با اشاره به اینکه بر اساس توافقات اولیه با سازمان اداری و استخدامی، ۱۳ هزار معلم بر اساس قانون تعیین تکلیف به کار گرفته می‌شوند، گفت: بعد از نهایی شدن آئین‌نامه، رایزنی‌های دیگری انجام می‌دهیم و ممکن است تعداد افرادی که به خدمت می‌گیریم، تغییر کند.


بیشتر بخوانید: کدام گروه از معلمان استخدام رسمی می‌شوند؟ + بخشنامه


الهیار ترکمن بیان کرد: ۱۱۲ هزار نفر مشمول قانون استخدامی هستند که مربیان پیش دبستانی و معلمان حق التدریس شاغل از سال ۷۹ تا ۹۱ و آموزش دهندگان نهضت از سال ۷۹ تا ۹۲ را شامل می‌شود.

او درباره سهم معلمان مناطق محروم در این قانون گفت: عمده مشکل آموزش و پرورش کمبود نیرو در مناطق محروم و حاشیه شهرها است و در قانون، رسیدگی به این مناطق مورد توجه قرار گرفته است.

معاون برنامه ریزی و توسعه وزارت آموزش و پرورش درباره تامین اعتبار استخدام مربیان پیش دبستانی و معلمان حق التدریس و آموزش دهندگان نهضت گفت: نمایندگان مجلس ردیفی با اعتبار ۴۵۰ میلیارد تومان برای این منظور در نظر گرفته‌اند اما به دلیل محدودیت بودجه ممکن است با کسری مواجه شویم ولی به دلیل آنکه این موضوع قانون است و باید آن را اجرا کنیم برای تامین اعتبار تا پایان برنامه ششم توسعه تمهیداتی در نظر می‌گیریم.

چگونگی جذب نیروی جدید از طریق آزمون استخدامی

الهیار ترکمن با بیان اینکه جذب در آموزش و پرورش از ۲ طریق انجام می‌شود اظهار کرد: بخشی از نیروها از طریق ماده ۶۳ برنامه ششم توسعه و بخشی دیگر از طریق قانون تعیین و تکلیف استخدام معلمان حق التدریس است.

او ادامه داد: به استناد ماده ۶۳ برنامه ششم توسعه امسال ۱۲ هزار نیروی جدید جذب آموزش و پرورش می‌شوند که شرایط به کارگیری آنها در دفترچه آزمون استخدامی آمده است و این داوطلبان می‌توانند پس از قبولی در آزمون و گذراندن دوره یک ساله دانشگاه فرهنگیان در کلاس‌های درس حاضر شوند.

معاون برنامه ریزی و توسعه وزارت آموزش و پرورش تاکید کرد: پذیرفته‌شدگان از طریق ماده ۶۳ قانون برنامه ششم دارندگان مدارک تحصیلی کارشناسی به بالا هستند که با گذراندن دوره آموزشی در دانشگاه‌های فرهنگیان و شهید رجایی امکان فعالیت دارند.

الهیار ترکمن بیان کرد: علاوه بر جذب ۱۲ هزار نیرو از طریق آزمون استخدامی ۲ هزار نیرو هم به طور اختصاصی برای فعالیت در استان سیستان و بلوچستان جذب می‌شوند.

او تصریح کرد: آموزش و پرورش دستگاهی اجرایی است و بنابر قوانین موجود روند استخدامی را انجام می دهیم بنابراین ذی نفعان باید به شروط قانونی فرآیند استخدام توجه داشته باشند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۱۵ ۲۸ مهر ۱۳۹۹
چرادرحق مربی پیش بعد۹۴ طلم میکتید
Iran (Islamic Republic of)
زهرامدنی
۱۷:۱۷ ۱۹ تير ۱۳۹۹
سلام من دیپلم ریاضی دارم هرسال کلی تدربس خصوصی توخونه انجام میدم وپایه های ریاضی خیلی هارو تقویت کردم به خاطر علاقه رفتم کلاسای مربی مهدقران از جهاد رو گزروندم و قبول شدم حالا نمیدونم میتونم تو ارمون شرکت کنم یانه اما هم علاقه دارم هم حوصله هم انرژی چیکاربتید بکنم؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
مربیگری پیش دبستانی
۱۴:۳۹ ۱۷ بهمن ۱۳۹۸
سلام خواهش میکنم فکری برای مامربیان پیش دبستانی غیردولتی ایلام بکنید،من ماهیانه فقط220تومن حقوق میگیرم،بدون بیمه ومدرکم لیسانس علوم تربیتی است.مامربیان خیلی برای بچه هازحمت میکشیم واقعااین انصاف نیس که ماحتی50درصدسایرمعلمان حقوق نمیگیریم.سپاس ازطرف جمعی ازمربیان پیش دبستانی غیردولتی.
Iran (Islamic Republic of)
ماریا
۱۴:۰۳ ۲۶ آذر ۱۳۹۸
این واقعا عادلانه نیست همه باید آزمون بدن. معلم پیش دبستانی میشن کم کم میان بالا نتیجشم میشه دانش آموزای بیسواد
Iran (Islamic Republic of)
S
۱۴:۲۴ ۱۹ آبان ۱۳۹۸
من نهضتی میشناسم ک فقط میره اموزش و پرورش اسم افراد بی سواد را ثبت میکنه با پارتی و اصلا نمیدونه خونه اون فرد بی سواد کجاست خودش هم میگه بابا هم ثبت بشه ک من امسال دوتا شاگرد دارم نهضت یعنی این
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۰۰:۲۷ ۱۶ شهريور ۱۳۹۸
سلام من ۲۰سال در مدارس غیر انتفاعی با امتیاز بالا کار کردم امسال هم خسته شدم تو خونه نشستم سال ۸۲_۸۳هم حق التدریس دولتی کار کردم نمی دونم بالاخره تکلیف من چیه ؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۴ ۱۴ شهريور ۱۳۹۸
سلام فکر می کنید مانهضتی ها بی سوادیم این طور نیست من خودم لیسانس ریاضی دارم همزمان سعی کردم با نهضت که همکاری میکنم درکنارآن با کمترین هزینه تدریس خصوصی کنم یا درمدارس غیر انتفاعی تدریس کنم ۱۳ سال سابقه دارم ولی فقط یه سال بیمه ریختن آیا حقم نیست از طریق نهضت استخدام بشم؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۵ ۰۸ شهريور ۱۳۹۸
یاداوری برای کسایی که نمی دونن نهضتی ها باعشق وعلاقه به کارشون ادامه می دن وبه این باور رسیدن که هم می شه فوق لیسانس گرفت ودردانشگاه تدریس کردهم به قشر ضعیف جامعه خدمت کردبرای باسوادکردن صبر وحوصله مخواد که نهضتی هااین مهارت رو کسب کردن درضمن خلاقیت واری فردوان هم دارن ماهمیشه امید رو به شاگردامون یاداور شدیم پس خودمون هم صددر صد امیدواریم.
Iran (Islamic Republic of)
حمیده از فنوج
۱۳:۳۸ ۰۸ شهريور ۱۳۹۸
من سال ۹۲ دوتا دانش آموز داشتم بعد برای این استخدامی منو ثبت نام نکردن گفتن شما مشمول نیستید چرا لطفا یه جواب درست و حسابی به من بدید با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
نازنین
۱۸:۱۸ ۰۵ شهريور ۱۳۹۸
باسلام.نیروهای حق التدریس بسیارزحمت کش هستندوپابه پای بقیه معلمان رسمی دارن تدریس میکنند.همه جوره هم روی کارشون نظارت هست بنده خودم حق التدریسم ودرمقطع متوسطه هم کارمیکنم واگرازنیروهای رسمی بیشترکارنکنم کمترنمیکنم .امیدوارم مسئولین به قول هاشون عمل کنندوبه زودی همه معلمان حق التدریس استخدام بشن
Iran (Islamic Republic of)
ازی
۱۰:۵۸ ۰۵ شهريور ۱۳۹۸
من اموزشیار نهضت بودم .با آزمون و مصاحبه وارد نهضت شدم .‌از پایه اول تا پنجم تدریس کردم. زن های مسن بالای ۵۰سال مناطق محروم رو باسواد کردم. و خیلی هم خوشحالم. بنظرم باسوادکردن خانم های سن بالا خیلی سخت تر و دشوارتر از یه بچه ۷ساله با ذهن اماده ست. سواد تدریس اموزشیاران خیلی بیشتر از مربی های پیش دبستانی ست که درسهاشون زیاد فرقی با بازی های مهدکودک نداره. پس حقشونه که استخدام آموزش و پرورش بشن.
Iran (Islamic Republic of)
Maleka
۱۰:۵۳ ۰۵ شهريور ۱۳۹۸
سلام کسی که ادعاش میشه فرهنگی ومقطع ابتدایی سعی میکنه درست صحبت کنه شما وقتی در مورد قشر زحمتکش نهضت که ده سال با انگیزه کار میکنه اینقد باصحت و مطمن قضاوت میکنید اصلا وابدا به درد مقطع ابتدایی نمیخورین چون شخصا واسه بنده در دوران ابتدایی اول اموزش نهادهای انسانی واجتماعی مهمه بعد آموزش خواندن ونوشتن.سعی کنید کمتر قضاوت کنید.
Iran (Islamic Republic of)
مهشید
۱۰:۱۳ ۰۵ شهريور ۱۳۹۸
خیلی بی عدالتی هست، چرا یک نفر در بین مسئولین پیدا نمیشه ک عاقلانه و عادلانه نگاه کنه،
کل شیوه ی استخدام غلط و ناکارآمد هست معمولا هم نیروهای بی سوادتر جذب میشن، باید با توجه ب مدرک تحصیلی معدل و توانایی ها جذب انجام بشه نه بر اساس نهضت و. ..

ب شخصه دوستانی رو می شناسم ک تو مدرسه واز نظر توانایی ب شدت ضعیف بودن و الان رفتن دنبال نهضت و...
استخدامی بهتره از بین همه باشه پیش دبستانی و نهضت و دانشگاه و...اما با ملاک مدرک تحصیلی و معدل و سواد
Germany
مهدی
۱۸:۴۱ ۰۵ شهريور ۱۳۹۸
متاسفانه همه اشتباه شمارو تکرار میکنن
معلمی علاوه تسلط کافی بر مطالب نیاز مبرمی به قدرت انتقال مطلب و کلاس داری داره
بنده سال 89 تو یه هنرستان سرباز معلم بودم
یک نفر همون سال از دانشگاه معتبر دولتی جذب شد و سال بعدش توی کنکور ارشد رتبه ی 124 اورد پس قطعا این شخص از نظر توانایی علمی هیچی کم نداشت.
اما این بنده خدا هیچ قدرتی توی انتقال مطالب نداشت و کلاسش اینقد شلوغ بود که مدیر هنرستان میگفت من این سرباز معلم(یعنی من رو ) به ده نفر معلم دیگه ترجیح میدم
خود دانش اموزها رفته بودن با یه اموزشگاه صحبت کرده بودن و.گفته بودن که ما درس این شخص(یعنی من) رو خیلی خوب میفهمیم باهاش صحبت.کنین که بیاد کلاس بذاره .
و اینکه اون سال از سی و پنج نفر دانش اموز من .هفت نفر روزانه قبول شدن .شش نفر شبانه . من امار علمی کاربردی رو اصلا حساب نکردم
Iran (Islamic Republic of)
عمادیان
۰۸:۴۲ ۰۵ شهريور ۱۳۹۸
چقدر بدبختیم که بچه های این مملکت باید زیر دست یک عده معلم بیسواد دراینده باشند،فارق التحصیلان دانشگاه ی بابهترین معدل بیکار،انوقت یک عده معلم بیسواد باپارتی وباندبازی جذبشون میکنند ،
Iran (Islamic Republic of)
علی نجفی نیا
۰۸:۴۲ ۰۵ شهريور ۱۳۹۸
من سال ۶۲ تا ۶۷ معلم راهنما مدارس بودم فارغ التحصیل تربیت معلم در آن موقع معلم دیپلم به عنوان حق التدریس بدون آموزش مشغول شدند شاید باورتان نشود ریاضی چهارم را بلد نبود غلط تدریس می کرد به ایشان گفتم شب راهنمای تدریس را بخوان بعد تدریس کن توصیه دیگر م گفتم تا پایان خدمت کلاس دوم و سوم را تدریس کن چون ریاضی آسانترین دارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۴۹ ۰۵ شهريور ۱۳۹۸
سلام چرا بعضی این همه به نهضتی ها بدبین هستن من خودم فوق لیسانسم از دانشگاه دولتی ولی نهضتی هستم اگه واقعا نگران آینده کودکان هستین چرا به پارتی بازی توی آموزش و پرورش اعتراض نمیکنید چرا براتون سخته که یه نهضتی که حداقلش تونسته چندین بی سواد بی حوصله سن بالارو با صبر با سواد کنه بتونه نتیجه صبر و تحملش رو ببینه این همه سابقه تو نهضت واسه معلم شدن کم نیست
Canada
ناشناس
۰۴:۱۸ ۰۵ شهريور ۱۳۹۸
مردم ما چقدر ساده هستن اونایی که به استخدام دروغی هم اعتراض میکنن.استخدامی که اونهم با پارتی حل میشه و هیچکس استخدام نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۰۳:۴۲ ۰۵ شهريور ۱۳۹۸
کسی که درس خوانده و کسی که نخوانده در یک مرتبه هستند و حق کار کردن و استخدامی دارند ولی از لحاظ علمی باید تفکیک بشوند..همه در مضیقه هستند..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۱۷ ۰۵ شهريور ۱۳۹۸
من لیسانس علوم تربیتی دارم حق التدریس درس دادم ما تجربه کار در کلاس درس رو داریم .
Iran (Islamic Republic of)
وحید
۰۰:۱۸ ۰۵ شهريور ۱۳۹۸
سلام
برخی واقعاحقشان نیست استخدام شوند چون باپارتی آمده ومدرک درست کردندولی برخی ازانهاهستندکه14ساله بدون کمترین حقوق دارندکارمیکنندلذادرجذب ومخصوصامدارکشان دقت شود
Iran (Islamic Republic of)
مهدوی
۰۰:۱۳ ۰۵ شهريور ۱۳۹۸
سلام
افراد مستعدتر کارشناسی ارشد و دکترا بیکارند. نباید ملاک نهضتی ها و حق التدرسیها قرار گیرد. ۵۰ - ۵۰ خوب است.
Iran (Islamic Republic of)
فریبا
۲۳:۳۷ ۰۴ شهريور ۱۳۹۸
از کنکور سراسری که میدن بردارید
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۳:۳۶ ۰۴ شهريور ۱۳۹۸
قابل توجه تمامی اولیا و هم وطنان عزیز بیشتر کم کاری ها و دیگر مسائل به این معلمان رسمی مربوط میشه . و در ضمن اینکه این معلمان رسمی با وجود این همه حقوق و مزایا با دولت مخالف هستند . از دولت فداکار و هسته گزینش درخواست دارم برخورد جدی با بعضی از این معلمان رسمی شود . با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۲ ۰۴ شهريور ۱۳۹۸
بنظرمن بعضی وضع مالیشان خوب بوده وبا پول حتی مدرک دکترا را هم گرفتن ولی در عمکرد شاید به اندازه ی دیپلم هم نباشند که با سختی تمام کار کرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۹ ۰۴ شهريور ۱۳۹۸
بدبختی مملکت وآموزش وپرورش از وقتی شروع شد که نخبه ها نرفتن سمت آموزش وهرچی ته جدول بود اومد معلم شد وازوقتی با پارتی رفتن حق التدریس و....وعده ای که به فکر بچه های مردم نیستن فقط جیب خودشون رو میبینند ....با چشم خودم توی دانشگاه دیدم که میگم ....تاسف برای نظام آموزش با این طرز استخدامش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۷ ۰۴ شهريور ۱۳۹۸
نمیدونم چرا شما با واژه نهضت مشکل دارید یا فک میکنید که اموزش دهندگان نهضت بی سوادن نه عزیز کسی که مشمول استخدام ازمون نهضت هست حتما باید مدرک لیسانس داشته باشه پس با شمایی که ادعات میشه برابره درضمن سر کله زدن با بزرگسالان بی سواد و سواد دار کردنشون کاریست بس مشکل که اموزش دهندگان نهضت ازش براومدن و تجربه ای کسب کردن که از معلمی که در دبستان با راهنمایی درس میده شاید بیشتر باشه ..چندین سال برای با سواد کردن عزیزانمون در دورترین ومحروم ترین روستا ها تلاش کردن و حقشونه که بعد از چندین سال زحمت به استخدام اموزش و پرورش دربیاند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۵ ۰۴ شهريور ۱۳۹۸
چقدر فرزندانم بیچاره هستن.با این شیوه گرفتن معلم نسلی کاملا بی سواد در پیش داریم
Iran (Islamic Republic of)
زارعی
۲۱:۰۷ ۰۴ شهريور ۱۳۹۸
تکلیف نیرو های قراردادی چی می شه؟من هفت سال هست قراردادی هستم و تبدیل وضعیت نشدم
Iran (Islamic Republic of)
سعید سعیدی منش
۲۰:۵۶ ۰۴ شهريور ۱۳۹۸
باعرض سلام بنده حقیر از بلوچستان با بدترین شرایط در کوهستان های مرزی به تدریس کودکانی که اسم خودشون وتاریخ تولدشون رو ندونستن به تدریس مشغول شدم واز شما ناظران وبزرگان خواهش تمنا دارم مارو مثل سرباز معلمان که استخدام شدن به لطف الهی قبول کنید
Iran (Islamic Republic of)
انسان
۲۰:۱۹ ۰۴ شهريور ۱۳۹۸
یعنی واقعا کسی که معلم نهضت هست میتونه پایه اول دبستان که رکن اساسی یادگیری یه دانش آموز هستش رو پوشش بده؟ معلومه که نمیتونه و همین ساختارها هستن که یه نظام آموزشی رو به نابودی می کشونه ... آموزش دقیقا حساس ترین پایه ساخت یک مملکت هست که متاسفانه هیچ حساسیتی روش اعمال نمیشه ... لطفا کمی تامل کنید در کارهاتون
United States of America
محمدرضا ناصحی
۱۹:۲۷ ۰۴ شهريور ۱۳۹۸
این چه تصمیمه که گرفتین که همه مدرک پیش دبستانی سوری درست کرد مگر هدف شما پر کردن خلا کلاسی است یا بازدهی هم مد نظر است چرا از مدرک بالاها دن آبه ها استفاده نمی کنید خواهش می کنم طوری برنامه ریزی کنید که سطح علمی فرزندان این مرز وبوم بالا رود نه یک سری افراد بیسواد که با پارتی ومدارک سازی وارد این گردونه شده اند بکار گیری شوند
Iran (Islamic Republic of)
کوروش
۱۹:۱۶ ۰۴ شهريور ۱۳۹۸
خدا بداد نسلهای بیسواد اینده برسه که اینجوری براشون معلم جذب میکنن .معلمهای بی سواد بی انگیزه و بی شرایط
Iran (Islamic Republic of)
Nazgol
۱۹:۰۳ ۰۴ شهريور ۱۳۹۸
واقعا برای افرادی ک درمورد آموزش دهندگان نضت اینطور صحبت می‌کنند متاسفم

شخصا اموزشدهنده هستم
فوق لیسانس از دانشگاه دولتی دارم
با معدل 17

6 ساله نهضت تدریس میکنم
تو شهرما از 40 اموزشدهنده 24 نفر فوق لیسانس دارن


استخدامی حقماست
Iran (Islamic Republic of)
جعفری
۱۹:۰۰ ۰۴ شهريور ۱۳۹۸
باسلام من خودم فرهنگی با 26 سال سابقه تدریس در مقطع ابتدایی هستم شماها رو به اون کسی ک میپرستین نیروی نهصتی و
حق التدریس استخدام نکنید این خیانت ب کودکان این مملکت هست اینهمه دانشجویی ک از بهترین دانشگاه ها فارغ شدنه رو جدب اموزش و پرورش کنید ب جرات قسم مبخورم همونایی ک این طرح رو تصویب میکنن حاصر نیستن بچه هاشون برا یک ساعت هم زیر دست این معلمان درس بخونن ..یا حداقل تو مقطع ابتدایی این نیروها رو جدب نکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۷ ۰۴ شهريور ۱۳۹۸
چرا سایر ادرات به راحتی فرزندانشان را جایگزین خودشان می کنن ولی اموزش و پرورش امتیازی برای فرزندان کارکنان ندارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۷ ۰۴ شهريور ۱۳۹۸
سلام من در دانشگاه پیام نور مشغول به تحصیل هستم ی ترم مانده ومدارک کار شناسی بگیر م آ یا در آموزش وپرورش در مناطق محروم منو استخدام نمی کنند
Iran (Islamic Republic of)
مهناز
۱۶:۳۴ ۰۴ شهريور ۱۳۹۸
من لیسانس حقوق دارم برای شرکت درآزمون اسختخدامی چکاری باید بکنم ودفترچه آزمون ونحوه ثبت نام چطوری است؟
Iran (Islamic Republic of)
رنجبر
۱۶:۳۴ ۰۴ شهريور ۱۳۹۸
سلام خسته نباشید میخواستم بدونم لیسانس فیزیک هم اموزش پرورش استخدام میکنه یا ن
Iran (Islamic Republic of)
حجت
۱۶:۲۶ ۰۴ شهريور ۱۳۹۸
باسلام و تشکر
متاسفانه در آموزش و پرورش بقول مسئولین محترم، با ۱۱روش نیرو جذب می کنند ولی برخی روشها مثل نهضت سوادآموزی اصلا درست نیست. برای اینکه افرادی فقط اسم یک یا دو نفر بیسواد را صوری ارائه داده و بدون نظارت دقیق، عد از استخدام می شوند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۴ ۰۴ شهريور ۱۳۹۸
من یه سؤال مهم دارم میشه بگید این معلمان حق التدریس کی و از چه طریقی به استخدام آموزش وپرورش درومدن؟ پدرومادرمن هرودوفرهنگی هستن ومن خودم فوق لیسانس دارم حدود ده ساله از اداره آموزش و پرورش پیگیر جذب هستیم.پس چرا ما مطلع نشدیم که حق التدریس جذب میشه؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۴ ۰۴ شهريور ۱۳۹۸
سلام من لیسانس علوم تربیتی دارم از سال ۷۰ تا ۷۶ در یک مدرسه غیر دولتی مربی پیش دبستانی بودم و الان هم از سال ۹۴ در یک مدرسه غیر دولتی دیگه ای مربی پیش دبستانی هستم چند سالی هم مربی پیش دبستانی تو مهد کودک بودم که کلا ۱۸ سال سابقه پیش دبستانی دارم ولی متاسفانه از این همه سال کار کردن فقط نزدیک به ۱۲ سال بیمه دارم با ۵۳ سال سن . هیچ تضمین شغلی ندارم الان هم که بخاطر شرایط سنی تو این چند سال نمیتونم در آزمون شرکت کنم . هر سال دغدغه این رو دارم که آیا مدرسه منو میخواد ؟ آیا دوباره با من قرار داد می بنده یا نه ؟ ۱۸ سال زحمت کشیدم هیچی به هیچی .
Iran (Islamic Republic of)
م.م
۱۵:۳۵ ۰۴ شهريور ۱۳۹۸
این نیروهای حق التدریس و نهضت از هیچ آزمون استخدامی نمی تونن قبول بشن! خوب آزمون داخلی رو که هر کسی می تونه قبول بشه! شما اگه راست میگی از اینا یه آزمون استاندارد بگیرید ببینیم چند درصد قبول میشن! اون وقت فوق لیسانس و دکترا بهترین دانشگاه ها بیکارن. چه عدالتی!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۱ ۰۴ شهريور ۱۳۹۸
واقعا اگر ما تحصیل کرده ها از غصه بمیریم شایسته است خیلی ناراحتم که ملاک ارزشیابی و انتخاب معلم بااین روش آن هم از میان این گروه خیانتی بالاتر از این نیست
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه دامنی
۱۵:۱۵ ۰۴ شهريور ۱۳۹۸
من از سال ۸۰ الی ۹۰ در مدارس دولتی و مرکزپیش دبستانی دولتی فرهنگیان بدون کدپرسنلی ، بیمه ، مرخصی ،پاداش ، به امید آزمون استخدامی خدمت کردم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۹ ۰۴ شهريور ۱۳۹۸
من پدرم معلم بازنشسته س؛ دوباره بهشون گفتن بیاین درس بدین؛ اونوقت من با دو تا فوق لیسانس باید بشینم تو خونه
Iran (Islamic Republic of)
ندا
۱۵:۰۵ ۰۴ شهريور ۱۳۹۸
سلام دفترچه آزمون را ازکجا باید تهیه کنیم باتشکر
Iran (Islamic Republic of)
Nasiri
۱۵:۰۴ ۰۴ شهريور ۱۳۹۸
اون موقع که ما کنکور میدادیم کلا تربیت معلم دانشجو نمیگرفت حالا نهضت و ... را استخدام میکنه اون موقع ما با فوق لیسانس باید بشینیم تو خونه،هر جا هم که امتحان میدی پارتی میخواد
Iran (Islamic Republic of)
ندا
۱۵:۰۱ ۰۴ شهريور ۱۳۹۸
لطفادرمورد نحوه ثبت نام ،تهیه دفترچه و نحوه برگزاری آزمون را دقیقا اعلام فرمائید. باتشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۶ ۰۴ شهريور ۱۳۹۸
الان شش ماهه ما رو سرکار گذاشتین که این ماه آزمون برگزار میشه یا اون ماه؛چقدددددد بی برنامه هستن این مسئولین؛بالاخره نمیخوان تاریخ آزمون رو مشخص کنن؛دیگه بی انگیزه شدیم از بس خوندیم ولی تاریخ آزمون مشخص نشد
-
ناشناس
۱۴:۱۷ ۰۴ شهريور ۱۳۹۸
استخدام نیروهای ماده28 ، پیش دبستانی، نهضتی و حق التدریس بزرگترین خیانت به نظلم تعلیم و تربیت و دانش آموزان و خانواده های آنان است . تنها راه حل مشکل توسعه دانشگاه فرهنگیان و پذیرش دانشجویان زیاد از این طریق است .
United States of America
مربی شکوفه
۱۲:۰۷ ۰۴ شهريور ۱۳۹۸
سلام...من از سال ۹۵ به عنوان مربی پیش دبستانی در روستا خدمت میکنم بدون حقوق و بیمه رو هم خودم از جیب پرداخت میکنم خرج رفت و آمد و وسایل نوآموزان هم از جیب هزینه میکنم ..آخرین مدرک فوق لیسانس ...امیدی به استخدامی نیست چون امروز یک حرف میزنن فردا یک حرف دیگه و اخر سر هم اجرا نمیشه فوق تا ۲ سال دیگر بتونم با این شرایط کار کنم دیگه درآمدی برام نمیمونه تا هزینه کنم....با این وصغ چاره ای جز رفتن ندارم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۸ ۰۴ شهريور ۱۳۹۸
سلام من 13سال مربی پیش دبستان مناطق محروم هستم نه حقوق نه بیمه. هرچی به میگن جز الکی چیزی بیش نیست. حق این مربی ومعلم اینا نیست دیگه باچه انگیزه ای درس بدیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۱۳ ۰۴ شهريور ۱۳۹۸
امیدوارم این قانونواجرابشه چون ماخیلی جوون بیکارتوکشورمون داریم ک عمرشون داره هدرمیره وفقط دنبال یه کارمعلمی میگردن اینطورازدواج هم بیشترمیشه هرچ کاربیشترازدواج بیشتر مخصوصا برا دخترپسرهای دم بخت ک شرایط ازدواجوندارن چون کارندارن وبیکاررند!!!!
Iran (Islamic Republic of)
عاشق معلمی
۰۱:۱۶ ۰۴ شهريور ۱۳۹۸
لطفا لطفا نحوه تهیه دفترچه زمان دقیق برگزاری آزمون و شرط سنی شرکت کنندگان را عنوان فرمائید. باتشکر
Israel
شادی
۰۰:۲۱ ۰۴ شهريور ۱۳۹۸
سلام من ازسال85مربی پیش دبستانی هستم بامدرک کارشناسی آموزش ابتدایی تاکی بابیمه 15روزو300حقوق کارکنم الان34سال سنمه تاکی چشم انتظاربمونم
Iran (Islamic Republic of)
باسوادی سیاه
۲۳:۴۹ ۰۳ شهريور ۱۳۹۸
کاش این افرادی که توسط نهضت محترم سوادآموزی به ظاهر باسواد می شوند هم یک ارزشیابی میشدند آموزش و پرورش نهضتی راه انداخته و با مخفی کاری این نیروها رو جذب میکنه . . کاش قسمتی از جامعه از این خواب غفلت بیدار شوند. این را به جرأت میگم هیچ تلاشی از طرف نهضت صورت نگرفته و اندک کسانی هستند که از طریق این نهاد باسواد شده اند. حق تحصیل کرده ها پایمال شده اینجوری.
Iran (Islamic Republic of)
متین
۲۳:۳۲ ۰۳ شهريور ۱۳۹۸
تا زمانی که پیش دبستان پایه رسمی آموزش پرورش نشود معلمان پیش دبستان بلاتکلیف خواهند ماند
Israel
ناشناس
۰۰:۱۹ ۰۴ شهريور ۱۳۹۸
من ازسال85مربی پیش دبستانی هستم بامدرک کارشناسی آموزش ابتدایی تاکی بابیمه 15روزو300حقوق کارکنم الان34سال سنمه تاکی چشم انتظاربمونم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۰ ۰۳ شهريور ۱۳۹۸
بنده 3 سال است در یکی از روستاهای محروم خراسان جنوبی مربی پیش دبستانی هستم .در این 3 سال یک ریال حقوق نداشتم و بیمه هم خبری نبود .هنوز سالی یک میلیون برای بچه ها لوازم التحریر و جایزه گرفتم.با مدرک فوق لیسانس از دانشگاه دولتی و با معدل الف
توی اون دنیا یقه این مسئولین رو خواهم گرفت .این دنیا که کسی ما رو نمیبینه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۰ ۰۳ شهريور ۱۳۹۸
مربیان پیش دبستانی و معلمان نهضت بیسوادترینند هیچی بلد نیستن حتی خوندن ونوشتن بلد نیستن اما میخوان اینا معلم آینده نسل کشور بشن !!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۲ ۰۳ شهريور ۱۳۹۸
الان 10 ساله که میخوان چند هزارنیروی قراردادی دولتی دانشگاه علوم پزشکی ایران را پیمانی کنند توش موندن و 10 ساله حق حقوق اونا رو نمیدن از اضافه کار از کارانه از سختی کار از حق شیفت و ایاب و ذهاب از ناهار از شام دلتون خیلی خوشه
Iran (Islamic Republic of)
د
۱۹:۵۹ ۰۳ شهريور ۱۳۹۸
سلام یک سوال داشتم از مسولان ایا نیروهای خدماتی قراردی کارمعین هم باید در این ازمون باید شرکت کنند یا جدا از اینا ازمون مگیرند،ایا با مدرک لیسانس وفوق لیسانس چند سال است که نیروی خدمات مانده ایم حالاوصعیت ما چه میشه?
Iran (Islamic Republic of)
م.م
۱۷:۳۳ ۰۳ شهريور ۱۳۹۸
ای کاش تو اخبار اعلام نمیکردین حق التدریسها امسال استخدام میشوند .وقتی کمبود بودجه دارین چرا این همه معلم رو بیگناه در انتظار قرار میدهید و شکنجه روحی می کنید؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۰ ۰۳ شهريور ۱۳۹۸
یه ساله تو اخبار اعلام میشه مربیان پیش دبستانی استخدام می شوند نمی دونم چرا اینقدر جلسه می ذارند بابا تموم کنید این جلسات رو. به یه نتیجه ای برسید برای برجام اینقدر جلسه نذاشتند
Iran (Islamic Republic of)
مربی پیش دبستانی
۱۷:۰۶ ۰۳ شهريور ۱۳۹۸
چرا این پروسه جلسه ها تموم شدنی نیست تا کی باید مربیان پیش دبستانی منتظر تعیین تکلیف باشند این قشر مظلوم نه حقوق درست و حسابی دارند و نه بیمه. کاش برای اجرای این قانون زودتر به نتیجه برسند امسال هم مدرسه شروع شد و مربیان جذب نشدند.
Iran (Islamic Republic of)
داوطلب ماده ۲۸ استخدامی آموزش و پرورش 98
۱۴:۳۹ ۰۳ شهريور ۱۳۹۸
با سلام خدمت باشگاه خبرنگاران و عرض احترام و تشکر از بابت خبرهای مربوط به آزمون استخدامی آ.پ باز هم انتظار و انتظار برای انتشار دفترچه و اطلاعیه استخدامی آموزش و پرورش امسال ،طبق آخرین خبر از مصاحبه سرپرست آموزش و پرورش تا نیمه اول شهریور دفترچه منتشر خواهد شد، از فروردین تا الان اخبار زیادی منتشر شده و تاریخ های ضد و نقیض و پراکنده، خواهشمندیم هر چه زودتر دفترچه را منتشر کنند و همه ما داوطلبان را از نگرانی نجات دهند ،کل زندگی برمبنای برنامه هست وقتی هیچ چیزی تابحال منتشر نشده آینده ما جوانان و فارغ التحصیلان دانشگاه ها برای شرکت در آزمون بعداز ماه ها صبر در خطر قرار می گیرد.