سوانح رانندگی ۳ کشته بر جای گذاشت

رئیس پلیس راه استان همدان گفت: ۳ نفردر سوانح رانندگی آزاد راه همدان - ساوه و جاده اسدآباد - سنقر جان خود را از دست دادند.

سوانح رانندگی ۳ کشته بر جای گذاشتبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سرهنگ رضا عزیزی، رئیس پلیس راه استان همدان افزود: دیشب یک دستگاه سواری پژو پارس در کیلومتر ۲۷ آزاد راه همدان - تهران با پهلوی سمت راست به پشت کامیون ایسوزو برخورد کرد.

او اضافه کرد: در این حادثه سرنشینان جلو این خودرو شامل مادر و فرزند چهار ساله‌ای که در بغل داشت در دم جان باختند، اما به راننده آسیبی وارد نشد.

رئیس پلیس راه استان همدان ادامه داد: سرعت غیر مجاز و بی توجهی به جلو و در مجموع عجله و شتاب برای رسیدن به مقصد عامل بروز این حادثه رانندگی بوده است.

سرهنگ عزیزی ادامه داد: عصر روز گذشته نیز یک دستگاه سواری تک سرنشین در جاده اسدآباد سنقر در حال تردد بود که به علت سرعت غیرمجاز و ناتوانی در کنترل وسیله نقلیه در دره ۲۰۰ متری سقوط کرد.

عزیزی ادامه داد: با وجود اینکه راننده از کمربند ایمنی استفاده کرده بود، اما به علت واژگونی پراید و غلت خوردن‌های پی در پی این خودرو، راننده وسیله نقلیه جان خود را از دست داد.

او با بیان اینکه در چهار امسال روند سوانح افزایشی بوده ادامه داد: آمار سوانح در همدان خوب نیست و بیشترین علت بروز سوانح در همدان سرعت غیرمجاز، بی توجهی به جلو و خواب آلودگی است.

انتهای پیام/ب

۳ نفر در سوانح جاده‌ای همدان جان باختند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.