در یک هفته گذشته؛

مرزبانان هنگ مرزی تایباد کشف ۱۱ هزار لیتر سوخت قاچاق کشف کردند

فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی گفت: مرزبانان هنگ مرزی و مرزبانی درجه یک تایباد از خروج بیش از ۱۱ هزار لیتر سوخت قاچاق جلوگیری کردند.

مرزبانان خراسان رضوی بیش از ۱۱ هزار لیتر سوخت قاچاق را  کشف کردندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سردار ماشاالله جان‌نثار فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی در این خصوص گفت: با هدف برخورد با قاچاقچیان سوخت و جلوگیری از خروج سرمایه ملی از کشور، مرزبانان این فرماندهی در هنگ مرزی و مرزبانی درجه یک تایباد موفق به کشف مقادیر قابل توجهی سوخت قاچاق شدند.

او ادامه داد: مرزبانان هنگ مرزی تایباد طی ایست و بازرسی خودرو‌های ترانزیتی، موفق شدند بیش از ۱۱ هزار لیتر سوخت قاچاق به ارزش ۶۰۴ میلیون و ۵۱۵ هزار ریال را در یک هفته‌ گذشته کشف کنند.

فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی با اشاره به تجسس دقیق مرزبانان در ایست و بازرسی‌های مرزی تصریح کرد: مرزبانان این فرماندهی در پست کنترل و مراقبت مرزی هنگ تایباد موفق شدند قاچاقچیان سوخت را شناسایی و از آن‌ها ۱۱ هزار و ۲۳۳ لیتر سوخت قاچاق را کشف و  پرونده را راهی مراجع مربوطه کنند. 

سردار جان‌نثار با قدردانی از همه همرزمان خود در نقاط مختلف مرزی گفت: هیچ کسی به طور غیر قانونی حق خارج کردن سرمایه‌های ملی کشورمان را ندارد و مرزبانان خراسان رضوی با کسانی که در کار قاچاق سوخت دست داشته باشند به شدت برخورد خواهند کرد.
 
انتهای پیام//ه.ن
 

کشف بیش از ۱۱ هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان رضوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.