بسته اخبار حوادث امروز ۳ شهریور ماه۹۸؛

کشف بیش از ۴ کیلو گرم تریاک در خوی/دستبند پلیس بر دستان سارقان حرفه‌ای

مهم‌ترین حوادث امروز سوم مردادماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، مهم‌ترین حوادث امروز سوم مردادماه  سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستبند پلیس بر دستان سارقان حرفه‌ای


 سرهنگ بیت اله پاشایی فرمانده انتظامی خوی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در طی وقوع چندین فقره سرقت منزل و جفت پلاک خودرو در خوی به دلیل حساسیت موضوی، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان دردستور کار ماموران این شهرستان قرار گرفته است.

او در ادامه بابیان اینکه ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق شدند سارقان را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کنند، افزود: در استعلام‌های صورت گرفته مشخص شد متهمان از سارقان حرفه‌ای و سابقه دار می‌باشند.

این مقام مسئول انتظامی با اشاره به اینکه متهمان در بازجویی‌های پلیسی به ۷ فقره سرقت منزل و ۴ فقره سرقت پلاک خودرو در سطح شهرستان خوی اعتراف نمودند تصریح کرد: در بازرسی از مخفی گاه سارقان تعدادی اموال مسروقه کشف شد.

فرمانده انتظامی خوی در پایان اظهار کرد: در این زمینه ۳ متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

کشف بیش از ۴ کیلو گرم تریاک در خوی

 سرهنگ پاشایی فرمانده انتظامی خوی اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت افرادی در امر تهیه و توزیع مواد مخدر در خوی رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

او با اشاره به اینکه با انجام اقدامات اطلاعاتی محل فعالیت متهمان در روستای سراب خوی شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی طی یک عملیات غافلگیرانه مورد بازرسی قرار گرفت، افزود: در بازرسی از محل ۴ کیلو و ۸۴۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.

فرمانده انتظامی خوی با بیان اینکه دراین رابطه ۲ دستگاه خودرو و یک دستگاه موتور سیکیلت توقیف و ۳ متهم از اعضای باند توزیع کننده و ۳ نفر معتاد دستگیر شدند، اظهارداشت: پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

انتهای پیام/د

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.