مدیرکل دامپزشکی سیستان و بلوچستان گفت: هزارو ۸۷ مورد بازدید از مراکز تولید و توزیع فرآورده‌های خام دامی استان از ابتدای سالجاری تا اول مرداد توسط این اداره کل انجام شده است.

بیش از هزار بازدید از مراکز تولید و توزیع فرآورده‌های خام دامی انجام شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  مهدی حسینی مدیرکل دامپزشکی سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به همسایگی این استان با ۲ کشور افغانستان و پاکستان و احتمال ورود بیماری، هزارو ۸۷ مورد بازدید از مراکز تولید و توزیع فرآورده‌های خام دامی استان از ابتدای سالجاری تا اول مرداد توسط این اداره کل انجام شده است.

 مهدی حسینی  اظهار داشت: این بازدید‌ها با هدف نظارت بر بهداشت غذایی جامعه در سیستان و بلوچستان انجام شده است.

او  با اشاره به اهمیت بازدید‌های مستمر و دوره‌ای از مراکز تولید و توزیع فرآورده‌های خام دامی، نظارت مستقیم بر روند کار این واحد‌ها و تاثیر مستقیم بازدید‌ها بر بهبود عملکرد واحد‌های تحت نظارت گفت: انجام مستمر این بازدید‌ها سبب رونق ذوق تولیدکننده در ارائه محصولات بهداشتی به مردم می‌شود.

مدیرکل دامپزشکی سیستان و بلوچستان افزود: ۱۷۹ مورد بازدید نیز با مشارکت سایر دستگاه‌های مربوطه از مراکز تولید و توزیع فرآورده‌های خام دامی انجام شده است.

او  بیان کرد: در این بازدید‌ها چهار هزار و ۶۶۸ کیلوگرم فرآورده خام دامی به علت عدم رعایت موارد بهداشتی ضبط و پس از انجام هماهنگی‌های لازم معدوم شدند.

انتهای پیام/ع

بازدید از مراکز تولید و توزیع فرآورده‌های خام دامی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار