افتتاح ۲ کلینیک دام در شهرستان زابل به مناسبت هفته دولت

فرماندار زابل گفت: ۲ کلینیک دام با اعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال امروز به مناسبت هفته دولت راه‌اندازی شد که هر یک از آن‌ها زمینه اشتغال ۱۰ نفر را فراهم کرده است.

افتتاح ۲ کلینیک دام در شهرستان زابل به مناسبت هفته دولتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  غلامرضا گنجی فرماندار زابل  اظهار داشت: ۳۲ طرح با اعتبار ۱۴ میلیارد تومان به مناسبت هفته دولت در شهرستان زابل مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

او ادامه داد: با افتتاح این پروژه‌ها بیش از ۱۰ هزار و ۷۰۰ خانوار از مزایای آن‌ها بهره‌مند می‌شوند.

فرماندار زابل افزود: راه اندازی طرح‌های هفته دولت زمینه ایجاد اشغال برای ۳۵۰ نفربه طور مستقیم را فراهم می‌کند.

وی یادآور شد: در نخستین روز هفته دولت در شهرستان زابل دو کوره آجرپزی با اعتبار یک و نیم میلیارد تومان و اشتغال ۳۵ نفر افتتاح شد.

گنجی اظهار داشت: این پروژ‌ها در قالب طرح‌های عمرانی، تولیدی، خدماتی و کشاورزی اجرا شده که بهره‌برداری از آن‌ها رونق بخش ارائه خدمات بهتر به مردم این شهرستان خواهد بود.

او  بیان کرد: هفته دولت، فرصت مناسبی برای بیان خدمات نظام است، لذا مسئولان باید تلاش کنند تا خدمات و دستاورد‌های انقلاب اسلامی در این هفته به بهترین شکل منعکس و تبیین شود.

منطقه سیستان با پنج شهرستان زابل، زهک، هیرمند، هامون و نیمروز در شمال سیستان و بلوچستان واقع شده و با ولایت نیمروز افغانستان هم مرز است.

انتهای پیام/ع

هفته دولت، فرصت مناسبی برای بیان خدمات نظام است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار