افتتاح و اجرای بیش از ۲۱۶ میلیارد ریال پروژه‌های روشنایی در استان کرمانشاه

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه از افتتاح و اجرای بیش از ۲۱۶ میلیارد ریال پروژه‌های روشنایی در سطح استان به مناسبت هفته دولت خبر داد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،امیدعلی مرآتی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه گفت : در هفته دولت امسال ۴۵ پروژه در حوزه توزیع برق افتتاح و یا کلنگ‌زنی می‌شود.

او اعتبار این پروژه‌ها را ۲۱۶ میلیارد ریال و مربوط به دو بخش شهری و روستایی دانست و گفت : در این هفته ۳۸ پروژه افتتاح و هفت پروژه کلنگ زنی خواهد شد.

به گفته مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه، عمده این پروژه‌ها در زمینه برق‌رسانی، اصلاح و بهینه سازی سازی شبکه و احداث شبکه روشنایی معابر است.

مرآتی افزود: این پروژه‌ها در شهرستان‌های کرمانشاه، اسلام آبادغرب، دالاهو، سرپل ذهاب، قصرشیرین، گیلانغرب، ثلاث باباجانی، روانسر، پاوه، جوانرود، کنگاور، صحنه، هرسین، سنقر و شهر‌های بیستون، ماهیدشت و کوزران اجرا شده است.

او افزود: از مهمترین این پروژه‌ها می‌توان به برق‌رسانی به روستاھای زیر ۱۰ و ۱۵ خانوار و صعب العبور، برق رسانی به پاسگاه‌ھای مرزی و برجک‌ھای مراقبتی ارتش جمھوری اسلامی، روشنایی معابر بازارچه مرزی سومار و تامین برق روستا‌های جابجا شده بر اثر زلزله اشاره کرد .

 

 

انتهای پیام/د

۴۵ پروژه در حوزه توزیع برق افتتاح و یا کلنگ‌زنی می‌شود

 

برچسب ها: صنعت ، برق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار