بارشهای رگباری پایان هفته در مشهد

خراسان رضوی پایان هفته شاهد بارش های رگباری و پراکنده باران در نیمه شمالی و شمال غرب استان خواهد بود.

بارشهای رگباری در پایان هفته در مشهدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  زهرا مبشری کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: روز چهارشنبه در خراسان رضوی افزایش ابر خواهیم داشت که موجب بارش‌های پراکنده در عصر پنج شنبه در این استان خواهد شد.

او افزود: در استان خراسان رضوی از امروز تا روز چهارشنبه هفته جاری جوی به نسبت پایدار حاکم است، اما در مناطق جنوبی و شرق استان وزش باد تداوم خواهد داشت.

مبشری بیان کرد: به صورت میانگین دمای هوا در مناطق مختلف خراسان رضوی تا دو درجه افزایش دارد که در روز‌های پایانی هفته به همین میزان کاهش می‌یابد.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: بیشینه دمای هوای امروز مشهد ۳۲ درجه سلسیوس پیش بینی شده است که تا روز چهارشنبه به ۳۴ درجه سلسیوس می‌رسد و کمینه دمای هوای دیشب مشهد ۱۷ درجه سلسیوس بود که تا پایان هفته نوسان دو درجه‌ای دارد.

مبشری به گرمترین و سردترین مناطق استان هم اشاره کرد و افزود: قوچان با کمینه دمای ۹ درجه سلسیوس و داورزن با بیشینه دمای ۳۷ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان‌های خراسان رضوی طی ۲۴ ساعت گذشته بوده اند.

او در پایان  ادامه داد: بیشترین شدت وزش باد را تایباد با سرعت ۵۰ کیلومتر در ساعت دارا میباشد.
 
انتهای پیام// د.ف

 

کاهش هوای مشهد در پایان هفته

برچسب ها: هواشناسی ، محیط زیست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.