آغاز عملیات اجرایی ۵ طرح گازرسانی در اسدآباد

رئیس شرکت گاز شهرستان اسدآباد از آغاز عملیات اجرایی ۵ طرح گاز رسانی به مناسبت هفته دولت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، منصور بالاور، رئیس شرکت گاز شهرستان اسدآباد با اشاره به کلنگ زنی گازرسانی به روستای قاسم آباد خنداب با اعتباربیش از ۳ میلیارد ریال افزود: گازرسانی به روستاهای خنداب با اعتبار ۱۱ میلیارد ریال، اشترجین با اعتبار ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، قنبرآباد ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال و گازرسانی به صنایع شهرستان با اعتبار ۹ میلیارد ریال از طرح هایی  در شهرستان است که همزمان با  مناسبت هفته دولت عملیات اجرایی آنها آغاز خواهدشد.

او در ادامه با بیان اینکه ۱۰۰ درصد روستا‌های بالای ۲۰ خانوار این شهرستان از نعمت گاز خانگی بهره‌مند هستند، افزود: درحال حاضر تعداد مشترکان گاز این شهرستان ۳۳ هزار مشترک اعم از خانگی و صنعتی و جایگاه‌های سی ان جی است.

رئیس شرکت گاز شهرستان اسدآباد با اشاره به افزایش ۳ برابری ظرفیت توزیع گاز شهرستان در سال گذشته ادامه داد: با اصلاح شبکه، ایجاد زیرساخت‌های جدید و تقویت ایستگاه‌های ورودی توزیع گاز، ظرفیت گاز شهرستان به ۸۰ هزار مترمکعب رسیده است.

بالاور گفت: در حال حاضر ۱۰۰ درصد صنایع تولیدی و مدارس روستایی، بیش از ۱۰۰ درصد واحد‌های تولیدی و صنعتی و ۷۰ درصد مرغداری‌های اسدآباد از نعمت گاز بهره‌مند هستند.

انتهای پیام/ب

همه روستا‌های بالای ۲۰ خانوار شهرستان اسدآباد از نعمت گاز بهره‌مند هستند

برچسب ها: گازرسانی ، شرکت گاز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.