تشکیل شورای روابط عمومی‌های زیرمجموعه وزارت راه در سیستان و بلوچستان

شورای هماهنگی روابط عمومی‌های دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی در سیستان و بلوچستان تشکیل شد.

تشکیل شورای روابط عمومی‌های زیرمجموعه وزارت راه در سیستان و بلوچستانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  شورای هماهنگی روابط عمومی‌های دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی  هم‌زمان با هفته دولت با دو دستور کار «انتشار دو فصل نامه هماهنگ روابط عمومی‌های دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی» و «گسترش اطلاع رسانی خدمات دولت در فضای مجازی» تشکیل جلسه داد.

سلیمانی رئیس شورای هماهنگی روابط عمومی‌های دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی در ابتدای جلسه با ابراز خرسندی از تقارن تشکیل شورا با هفته دولت گفت: در آخرین جلسه شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی مقرر شد نقش اجتماعی و فرهنگی دستگاه‌های زیرمجموعه وزارتخانه در استان پررنگ‌تر از گذشته شود.

او  افزود: در این جلسه تأکید شد تا ضمن تشکیل شورای هماهنگی روابط عمومی‌های زیرمجموعه وزارتخانه در استان، نشریه‌ای مشترک و متمرکز برای تشریح خدمات دولت تهیه شود.

رئیس روابط عمومی راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: زمینه‌های فعالیت در موضوعات فرهنگی و اجتماعی در مجموعه راه و شهرسازی بسیار زیاد است و تقریباً تمام فعالیت‌های این مجموعه ها، خدمات اجتماعی است که دارای پیوست‌های فرهنگی نیز می‌باشد.

ابوالفضل مهدیار معاون بازآفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی نیز در این جلسه با اشاره به نقش روابط عمومی در تنظیم ارتباط داخلی سازمان‌ها با خارج از آن گفت: دستگاه‌های دولتی خدمات زیادی به مردم ارائه می‌کنند که این خدمات آن طور که باید به اطلاع عموم نمی‌رسد.

او افزود: باید تلاش کرد خدمات نظام و دولت را به خوبی برای مردم تشریح کرد. برای همین منظور در جلسه اخیر شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی استان مقرر شد یک فصل نامه برای تحقق این هدف منتشر شود.

احمد فتحی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان نیز در این جلسه از تشکیل شورای روابط عمومی‌ها زیرمجموعه‌های وزارت راه در استان ابراز خرسندی کرد.

انتهای پیام/ع

دستگاه‌های دولتی خدمات زیادی به مردم ارائه می‌کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار