کشف بمب در قطعات جداسازی شده پهپاد صهیونیستی

حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد داخل قطعات جداسازی شده پهپادی که روز شنبه در ضاحیه جنوبی بیروت سقوط کرد، بمبی بوده که به صورت ماهرانه‌ای جاسازی شده بود.

کشف بمب در قطعات جداسازی شده پهپاد صهیونیستیبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد داخل قطعات جداسازی شده پهپادی که روز شنبه در ضاحیه جنوبی بیروت سقوط کرد، به دست کارشناسان، بمبی بوده که به صورت ماهرانه‌ای جاسازی شده بود.

بر اساس اعلام حزب‌الله، مواد منفجره داخل پهپاد نخست از نوع C۴ بوده و وزن این مواد ۵.۵ کیلوگرم بوده است.

حزب‌الله در بیانیه خود افزود: بر اساس یافته‌های جدید که پس از تفکیک و جداسازی پهپاد حاصل شد، تاکید می‌کنیم که هدف پهپاد نخست عملیات شناسایی نبوده بلکه هدف آن اجرای عملیات انفجار بوده که توسط پهپاد دوم نیز صورت گرفت.

این در حالی است که پایگاه خبری النشره روز یکشنبه اعلام کرده بود محمد عفیف، مسئول رسانه‌ای حزب‌الله لبنان در مصاحبه با رسانه ملی این کشور گفت حزب‌الله هیچ پهپادی را ساقط نکرده و پهپاد اول بدون اینکه آسیبی بزند، سقوط کرد.

وی گفت: «پهپاد دوم بمب‌گذاری شده بود و منفجر شده و به ساختمان مرکز رسانه‌ای حزب‌الله در ضاحیه آسیب زده و انفجار آن واقعی بوده است.»

این مسئول حزب الله افزود: «پهپاد اول که برای شناسایی بوده و منفجر نشد در اختیار حزب‌الله است و در حال تحلیل داده‌ها و مأموریت احتمالی آن هستیم.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۰:۱۷ ۰۵ شهريور ۱۳۹۸
عدو شود سبب خیر.....این یک آموزش غیر مستقیم توسط نیروهای نخبه موساد و سیای آمریکاست که با این روش( پهپاد انتحاری) علیه رزمندگان حزب الله لبنان با تلاشهای بسیار و شبانه روزی توانسته اند عمل کنند حال اگر همین درس عبرتی برای رزمندگان حزب الله لبنان باشد براحتی میتوانند با مهندسی معکوس این عملیات(پهپاد حمل کننده بمب بصورت جاساز در بین قطعات بدنه) علیه مواضع حساس و حیاتی اسرائیل انتقام سخت و دندان شکنی از صهیونیستها بگیرند........
آخرین اخبار