عصر امروز ؛

برگزاری مراسم استقبال از پیرغلامان حسینی در "حسینیه ایران "

دبیر اجرایی هفدهمین اجلاس بین المللی پیرغلامان حسینی گفت: مراسم استقبال از پیرغلامان حسینی امروز در یزد برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، مهدی دهقان دبیر اجرایی هفدهمین اجلاس بین المللی پیرغلامان حسینی گفت: مراسم استقبال از بیش از ششصد و ۵۰ پیرغلام و خادم حسینی از سراسر کشور و ۴۵ پیرغلام بین المللی از ۲۵ کشور دنیا عصر امروز با حضور پرشور مردم مهمان نواز یزد در آستان امامزاده سید جعفر محمد (ع) برگزار می‌شود.

او با بیان اینکه شعار این اجلاس فرهنگ حسینی، الگوی تمدن اسلامی و اراده انقلابی است، افزود: در این مراسم، جمعی از پیرغلامان، مداحان استانی و هیئت‌های مذهبی به مدیحه سرایی و سوگواری در رثای ائمه اطهار و امام حسین (ع) می‌پردازند.

دبیر اجرایی هفدهمین اجلاس بین المللی پیرغلامان حسینی از اجرای یک برنامه معنوی ویژه برای پیر غلامان حسینی خبرداد و گفت : عصر فردا درب ضریح مطهر امامزاده سیدجعفر محمد (ع) برای زیارت ویژه خادمان و پیرغلامان حسینی گشوده می‌شود.

او تصریح کرد: همچنین مراسم دیگری با حضور پیرغلامان و مداحان ائمه اطهار، در حسینیه صاحب الزمان محمود آباد برگزار می‌شود که در آن جا نیز تعدادی از مداحان استانی و کشوری به مدیحه سرایی می‌پردازند.

دبیر اجرایی هفدهمین اجلاس بین المللی پیرغلامان حسینی ادامه داد: از عموم محبان اهل بیت عصمت و طهارت و هیئت‌های مذهبی استان دعوت می‌شود تا با حضور باشکوه خود در مراسم استقبال از پیرغلامان حسینی، شور عاشورایی را به نمایش بگذارند و با این حرکت نشان دهیم که عنوان " حسینیه ایران " شایسته استان یزد است.

انتهای پیام/ی

استقبال از پیرغلامان حسینی عصر امروز در یزد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار