وزیر دادگستری:

قیمت‌ها باید لحظه به لحظه رصد شود/مسئولان استان اردبیل امنیت سرمایه گذاری را مهیا کرده‌اند

وزیر دادگستری گفت:دستگاه‌های نظارتی باید قیمت‌ها را لحظه به لحظه رصد و نسبت به برخورد با متخلفان اقدامات لازم را انجام دهند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سید علیرضا آوایی، وزیر دادگستری امروز در حاشیه بازدید از واحد‌های تولیدی استان گفت: همدلی دستگاه قضایی و اجرایی استان در کشور کم نظیر است و توانسته در رشد و امنیت سرمایه گذاری در استان تاثیر گذار باشد.

او با اشاره به فعالیت موفق واحد‌های صنعتی و تولیدی در استان گفت: این واحد‌ها بدون توجه به مشکلات اقتصادی و تحریم دشمنان به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

وزیر دادگستری بیان کرد: دستگاه قضایی در استان نیز با انگیزه بسیار بالایی در حمایت از سرمایه گذاران عمل می‌کند.

آوایی اظهار کرد: مبارزه با قاچاق یکی از اقداماتی است که دستگاه قضایی در راستای حمایت از سرمایه گذاری و تولید داخلی انجام می‌دهد.

او با بیانم اینکه در جریان مبارزه با قاچاق، باید دستگاه قضایی به شیوه‌ای عمل کند که فردی برای فعالیت در قاچاق رغبت نکند، گفت: مبارزه با قاچاق کمک بزرگی به تولید بوده و باید تلاش کنیم این مبارزه نیز به شیوه‌ای قانونی انجام شود.

نظارت کارکنان و بازرسان تعزیرات حکومتی بر بازار باید تشدید یابد

او همچنین در نشست با کارکنان تعزیرات حکومتی استان اردبیل اظهار داشت: در حال حاضر باتوجه به شرایط کنونی اقتصادی در جامعه نظارت کارکنان و بازرسان تعزیرات حکومتی و سایر دستگاه‌های نظارتی بر بازار باید تشدید یابد.

او با بیان اینکه کارکنان تعزیرات حکومتی باید در راستای تحقق حقوق مردم عدالت را رعایت کنند، افزود: در حال حاضر باتوجه به شرایط کنونی اقتصادی در جامعه نظارت کارکنان و بازرسان تعزیرات حکومتی و سایر دستگاه‌های نظارتی بر بازار باید تشدید یابد.

آوایی برخورد انسانی و قانونی را براساس اخلاق اسلامی را از مهم‌ترین ضروریات کارکنان تعزیرات حکومتی دانست و تصریح کرد: کارکنان تعزیرات حکومتی باید برخورد انسانی و قانونی را براساس اخلاق اسلامی ضروری دانسته و قبل از هرگونه صدور رای تحقیق و تفحص را مد نطر قرار دهند تا همه از قضاوت و رای صادر شده رضایتمندی کامل داشته باشند.

وزیر دادگستری با بیان اینکه دستگاه‌های نظارتی باید قیمت‌ها را لحظه به لحظه رصد کنند، اظهار کرد: در راستای جلوگیری از وارد شدن فشار اقتصادی زیاد بر مردم باید دستگاه‌های نظارتی قیمت‌ها را لحظه به لحظه رصد کنند و نسبت به برخورد با متخلفان اقدامات لازم را انجام دهند.

وی با تاکید بر اینکه جلب رضایت مردم از جمله اولویت ما است بیان کرد: جلب رضایت مردم از جمله اولویت‌های اساسی ما است که باید در این راستا باتوجه به اینکه در حال حاضر با دشمنان خود در جنگ اقتصادی قرار گرفته‌ایم باید به طور قانونی با متخلفان و تضییع کنندگان حق و حقوق مردم برخورد کنیم.

آوایی به همراه استاندار اردبیل و مدیران دستگاه‌های اجرایی از فاز دوم واحد تولیدی آرتاویل تایر، آرتا پلاست، آرتا انرژی و آرتا چوب بازدید کرد.

انتهای پیام/ح

همدلی دستگاه قضایی و اجرایی استان اردبیل در کشور کم نظیر است

برچسب ها: امنیت ، سرمایه گذاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.