رقابت‌های قهرمانی والیبال نوجوانان جهان؛

تیم ملی والیبال نوجوانان ایران ۳ - کوبا صفر/ پیروزی دلچسب سرو قامتان در نخستین بازی مرحله حذفی

تیم ملی والیبال نوجوانان کشورمان امروز در نخستین بازی خود در دور حذفی رقابت‌های قهرمانی جهان موفق شد از سد کوبا بگذرد.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،تیم ملی والیبال نوجوانان کشورمان امشب در نخستین دیدار خود در دور حذفی رقابت‌های قهرمانی جهان پس از پشت سر گذاشتن نه چندان خوب دور نخست از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه به مصاف تیم ملی والیبال نوجوانان کوبا رفت. ملی پوشان کشورمان پیش از آغاز مسابقه با در دست گرفتن پیراهن توخته با او همدلی کردند، ملی پوش نوجوان کشورمان پیش از این در جریان بازی با ایتالیا دچار مصدومیت شده بود و با تشخیص پزشکان این مسابقات را از دست داده بود.  

/////تیم ملی والیبال نوجوانان ایران ۳ - کوبا ۰ / پیروزی مقتدرانه و دلچسب سرو قامتان در مرحله حذفی


بیشتر بخوانید: تیم ملی والیبال نوجوانان ایران - کوبا/ بازی مرگ و زندگی برای بقا در جام


شاگردان وکیلی در این مسابقه آغاز توفانی داشتند و در همان ابتدا با ارائه یک بازی بی نقص اختلاف امتیاز زیادی با حریفشان ایجاد کردند، آن‌ها در ادامه کار هم به روند خوبشان ادامه دادند و با حفظ روند خوبشان تا پایان ست پیش رفتند و در نهایت با نتیجه ۲۵ - ۱۹ برنده ست نخست این مسابقه بودند.

کوبایی‌ها در ست دوم به خودشان آمدند و بازی به مراتب بهتری نسبت به ست نخست را ارئه دادند، آن‌ها بازی برابری به نمایش گذاشتند و همین باعث شد تا سرانجام دو تیم در امتیاز ۲۴ برابر شوند و تکلیف برنده به امتیاز ۲۶ برسد، سرو قامتان در این بخش بازهم از حریفشان بهتر بودند و در نهایت با نتیجه ۲۶ - ۲۴ برنده ست دوم بودند تا در مجموع ۲ - ۰ از حریفشان پیش بیافتند.  

/////تیم ملی والیبال نوجوانان ایران ۳ - کوبا ۰ / پیروزی مقتدرانه و دلچسب سرو قامتان در مرحله حذفی


بیشتر بخوانید: تیم ملی نوجوانان والیبال ایران ۳ - کلمبیا یک/ دومین پیروزی شاگردان وکیلی در رقابت‌های قهرمانی جهان


ست سوم مسابقه هم همانند دو ست قبلی جذاب دنبال شد، نماینده آمریکای مرکزی نمی‌خواست بازنده این بازی باشد و برای همین هرچه داشت به کار گرفت با این حال بازهم این تیم ایران بود که با بازی خوبش از همان ابتدا از حریفش پیشی گرفت.  جدال دو تیم در این ست بسیار نزدیک و جذاب بود و در نهایت تیم ملی والیبال کشورمان با نتیجه ۲۵ - ۲۲ به پیروزی رسیدند و در مجموه ۳ - ۰ برنده شدند.  

شاگردان وکیلی با این برد به جمع هشت تیم برتر جهان رسیدند.


بیشتر بخوانید: جدال مدعیان در شب سرنوشت ساز/ نوجوانان ایران به مصاف ایتالیا می‌روند 


انتهای پیام/ 

پیروزی آسان شاگردان وکیلی مقابل کوبا 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار