در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

انقلاب بانوی شنی در هنرهای تجسمی/ وقتی داور جشنواره تجسمی جوانان از هنر شرکت کنندگان انگشت به دهان می ماند

با درخشش فاطمه عبادی در «عصر جدید» اتفاق خوبی برای «نقاشی با شن» افتاد و مردم می خواهند فرزندانشان را در این کلاس ها ثبت نام کنند.

بهرام عظیمی کارگردان، مجری، بازیگر و کارتونیست نام آشنا در گفت و گو با خبرنگار حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره همکاری خود با برنامه «عصر جدید» گفت: آقای علیخانی و تیم عوامل «عصرجدید» با کارهای من در رشته های مختلف هنری آشنا بودند، به همین دلیل از من دعوت کردند.

وی افزود:دو روز بعد از عید با بچه ها کار کردم و بعد از آن هم خودم به عشق بچه ها می رفتم و نسبت به آنها احساس مسئولیت داشتم و در اجراهای بعدی کنارشان بودم.

وی افزود: تیم عروسک های غول پیکر، نمایش عروسکی خانم عزیزی، نقاشی شنی خانم فاطمه عبادی، تیم دومینو و گروه هایی که شعبده بازی می کردند از اجراهایی بود که من به عنوان مشاور کنارشان بودم.

اتفاق بی نظیری که برای نقاشی شنی در عصر جدید افتاد/ آثار جشنواره تجسمی جوانان بی نظیر بود

کارگردان تهران ۱۵۰۰ در پاسخ به اینکه نفر اول «عصرجدید» یک هنرمند تجسمی است، چه کاری باید انجام داد که هنرهای تجسمی تا این سطح در جامعه بدرخشد،گفت: نمی شود با توجه به نتیجه «عصر جدید» برنامه ریزی کرد، یعنی نمی توان گفت چون در «عصر جدید» یک هنرمند تجسمی نفر اول شده حالا بیاییم برای هنر نقاشی، این کارها را انجام دهیم. تا الان هر اتفاقی که برای هنر تجسمی افتاده همانطور پیش خواهد رفت و اتفاق بهتری نمی افتد.

وی افزود: شاید مردم اصلا ندانند که نقاشی جزو هنرهای تجسمی است و فقط به نام نقاشی شنی می شناسند. با درخشش فاطمه عبادی در «عصر جدید» اتفاق خوبی برای نقاشی با شن افتاد، الان مردم دنبال این هستند که بچه هایشان را در کلاس نقاشی با شن ثبت نام کنند و... دفعه بعد ممکن است کسی که خواننده یا رزمی کار است اول شود بنابراین با نتیجه «عصر جدید» تحول زیادی در تجسمی رخ نمی دهد.

اتفاق بی نظیری که برای نقاشی شنی در عصر جدید افتاد/ آثار جشنواره تجسمی جوانان بی نظیر بود

عظیمی در ادامه درباره آثار بیست و ششمین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان که داوری بخش کاریکاتور را برعهده داشت، گفت: امسال پنجمین دوره ای بود که من داور این جشنواره بودم، به جرات می گویم در این دوره نه تنها در رشته کاریکاتور بلکه در تمامی رشته ها اتفاق بی نظیری افتاد؛ سطح کار هنرجویان در حد هنرمندان حرفه ای بود و من اگر شرکت کنندگان را در حال کار نمی دیدم، فکر می کردم که آثار کار خودشان نیست و تولید هنرمندان کارکشته است.

انتهای پیام/

برچسب ها: نقاشی ، هنرهای تجسمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار