جودو قهرمانی جهان / مولایی به نیمه نهایی صعود کرد

ملی پوش جودوکار کشورمان امروز در رقابت‌های قهرمانی جهان توانست با اقتدار به مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها صعود کند.

جودو قهرمانی جهان / مولایی در یک قدمی مدال طلابه گزارش خبرنگار حوزه کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،   مسابقات جودو قهرمانی جهان و کسب سهیمه المپیک امروز در توکیو ژاپن برگزار شد و سعید مولایی ملی پوش ارزشمند کشورمان و مرد اول رنکینگ جهانی امروز به مصاف حریفان خود رفت.

مولایی در وزن ۸۱- کیلوگرم این رقابت‌ها در اولین مرحله خود با قرعه استراحت روبرو شد. او در مرحله دوم به مصاف موتی اشرف نفر سوم آفریقا از کشور مراکش رفت و در پایان توانست او را شکست دهد و به مرحله سوم این مسابقات صعود کند.


بیشتر بخوانید: تیم ملی جودو کارگران در مسیر هتریک قهرمانی


ملی پوش جودو کشورمان در مرحله سوم به مصاف کارلوس توز از کشور پرتغال رفت و موفق شد در یک دیدار زیبا و نمایشی حریف خود را با امتیاز ایپون شکست دهد و به مرحله بعد رقابت‌ها صعود کرد.

سعید مولایی جودوکار وزن - ۸۱ کیلوگرم کشورمان در مرحله چهارم این مسابقات باید به مصاف خاسان خالمرزایف مرد ۱۰ رنکینگ جهانی و دارنده مدال برنز مسابقات گرند پری ایتالیا می‌رفت. مولایی در مصاف با این حریف قدرتمند روسی خود توانست او را هم از سد راه بردارد و با اقتدار به مرحله پنجم مسابقات صعود کند.


بیشتر بخوانید:مدیر تیم‌های ملی جودو: نوجوانان و جوانان جودو کار به مسابقات آسیایی اعزام می‌شوند/ امیدواریم وزارت ورزش حمایت بیشتری از ما کند


ملی پوش جودوکار کشورمان در مرحله پنجم مسابقات به مصاف والیوس فولتیر از کشور کانادا رفت و توانست حریف خود را با امتیاز ایپون از پیش رو بردارد و با اقتدار به مرحله نیمه نهایی مسابقات صعود کرد.

انتهای پیام/

نتایج مسابقات جهانی جودو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار