تجلیل از بازنشستگان برتر تامین اجتماعی استان قزوین

۵ بازنشسته برتر تامین اجتماعی استان قزوین در مراسمی تجلیل شدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ،سیروس نصیری مدیرکل تامین اجتماعی استان گفت :سابقه بیمه، ایثارگری، تربیت فرزندان شایسته، ادامه تحصیل در دوران بازنشستگی، ایجاد اشتغال، اقدامات فرهنگی، ورزشی و هنری خود و فرزندان از جمله شاخص‌های انتخاب بازنشستگان برتر است.
به گفته نصیری  ۷۳ هزار خانواده در استان قزوین تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند و میزان تعهدات تامین اجتماعی در استان قزوین ماهانه بیش از ۱۷۵ میلیارد تومان است.

نصیری اضافه کرد: متوسط حقوق بازنشستگان پارسال یک میلیون و پانصد هزار تومان بود که امسال به بیش از دومیلیون تومان افزایش پیدا کرده است که البته این میزان درآمد با توجه به شرایط اقتصادی موجود کافی نیست.

او افزود: همسان سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی یکی از مطالبات آنان است که محقق نشدن بدهی دولت به تامین اجتماعی یکی از دلایل تاخیر در همسان سازی است.

نصیری همچنین از حذف پرونده‌های فیزیکی تا دو ماه آینده خبرداد و گفت: با الکترونیکی شدن پرونده‌ها ارائه خدمات آسانتر می‌شود.

محمد اسدی رئیس کانون بازنشستگان استان هم گفت: هر ماه به ۱۲۰ نفر وام قرض الحسنه یک میلیون تومانی بدون نیاز به ضامن پرداخت می‌شود.

اسدی اضافه کرد: از ماه آینده طرح کرامت رضوی هم اجرا می‌شود که در این طرح بازنشستگان رایگان به مشهد مقدس سفر می کنند.

او افزود: پارسال هزار و ۲۰۰ نفر اعزام شدند و ظرفیت امسال هم همین تعداد است.
انتهای پیام/

قدردانی از بازنشستگان برتر تامین اجتماعی قزوین 

برچسب ها: بیمه ، خانواده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.