مرگ ۲۴ نفر در آب‌های ساحلی مازندران

رئیس هیات نجات غریق و غواصی مازندران گفت: ۲۴ نفر به علت غرق شدن در آب های ساحلی مازندران از اول خرداد ماه تاکنون جان باختند.

نقی کریمیان رئیس هیات نجات غریق و غواصی مازندران در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، با بیان اینکه ۲۴ نفربه علت غرق شدن در آب‌های ساحلی مازندران از اول خرداد ماه تاکنون جان باختند، گفت: ۲۱ نفر آقا و ۳ نفر خانم بودند.

او با بیان اینکه هزار و ۶۴ نفر از اول خرداد ماه تاکنون در آب‌های ساحلی مازندران نجات یافتند، افزود: ۷۹۶ نفر از غرق شده‌ها آقا و ۲۶۸ نفر هم خانم بودند.

کریمیان گفت: ۴۶ نفر هم پس از غرق شدن به بیمارستان منتقل شدند که از این تعداد ۳۶ نفر مرد و ۱۰ نفر زن بودند.

او با بیان اینکه طرح سالم سازی دریا در آب‌های ساحلی استان از اول خردادماه آغاز شده و تا پایان شهریور ماه امسال ادامه دارد، افزود: شهر‌های نوشهر، عباس آباد، رامسر و بابلسر بیشترین غریق را در مازندران داشتند.

رئیس هیات نجات غریق و غواصی مازندران با بیان اینکه در طرح سالم سازی دریا امسال ۳۷۵ نقطه حادثه خیز شناسایی شده است، گفت: ۹۵۰ ناجی غریق، قایقرانان و جت رانان برای کاهش غریق و افزایش سرعت امدادرسانی در طرح سالم سازی دریا امسال بکارگیری شده است.

او شهروندان خواست به توصیه ایمنی ناجیان توجه کنند و ناجیان غریق در مواقع مواج و طوفانی بودن دریا از ورود مسافران و گردشگران برای شنا در طرح سالم سازی دریا و خارج طرح جلوگیری خواهند کرد.
انتهای پیام/ س
 

آخرین آمار غریق در آب‌های ساحلی مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.