آلیا در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

معیار ما فرمایشات رهبری است/ مذاکره قبلی دستاوردی جز سختی برای مردم نداشت

عضو جبهه پایداری گفت: مردم به دنبال افرادی هستند که انقلابی و ولایتمدار هستند و ملاک ما فرمایشات مقام معظم رهبری است.

معیار ما فرمایشات مقام معظم رهبری است /مذاکره دستاوردی نداشتفاطمه آلیا عضو جبهه پایداری در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره لیست جبهه پایداری برای انتخابات آینده مجلس گفت: زمان زیادی به انتخابات باقی مانده است. همه احزاب و گروه‌ها درون خود معیارها و افراد را بررسی می‌کنند و در یک بازه زمانی گفت‌وگو ها شروع می‌شود.

آلیا افزود: دبیرکل جبهه پایداری اعلام کردند آمادگی گفت‌وگو را دارند و در عین حال همچون احزاب دیگر فعالیت خود را داریم. مقدماتی برای گفت‌وگو شروع شده اما مسئله اصلی این است که از تجربیات گذشته استفاده شود.

عضو جبهه پایداری گفت: برای اینکه مجلس به جایگاه خود برگردد، باید انتخابات روی مبانی و اصول و معیارمحور باشد.

آلیا با اشاره به مباحث مطرح شده درمورد دیدار رئیس‌جمهور ایران با ترامپ، گفت: در آستانه اجلاس سازمان ملل هستیم و رؤسای جمهور کشورها در آن شرکت می‌کنند.

عضو جبهه پایداری با بیان اینکه غربی‌ها دست از تحقیر ملت برنداشته‌اند، ادامه داد: این دوره هم خواهد گذشت و تاریخ و ملت قضاوت خواهند کرد. مردم به دنبال افراد انقلابی و ولایتمدار هستند و ملاک ما فرمایشات مقام معظم رهبری است.

آلیا افزود: ملت منافعی را نمی‌خواهند که با دست گدایی برای مذاکره به دست آید. برجام مشکلات و خسارت‌هایی برای کشور به وجود آورد و مردم در برابر سختی‌ها قرار گرفتند.

عضو جبهه پایداری با بیان اینکه جبهه مقاومت در دنیا سرافراز است، تصریح کرد: بارها رهبری گفتند مذاکره نه، بلکه شیوه و مشی ما مقاومت عزتمندانه است.

او با بیان اینکه در سفره و معیشت مردم هیچ اتفاقی نیفتاده است، خاطرنشان کرد: مردم در سختی و فشار هستند و گزارشی که دل مردم را شاد کند نمی‌بینیم و این حاصل مذاکرات و برجام است.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار سیاسی ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۰ ۰۷ شهريور ۱۳۹۸
مذاکراتی که هیچ دستاوردی برای ملت نداشته باشد به درد نمی خورد.
اگر غربی ها و اروپا و آمریکا راست می گویند مفاد برجام را اجرا کنند و مذاکرات جدید معنی ندارد و اگر ایران دوباره مذاکره کند یعنی التماس می کند.
آخرین اخبار