یک کشته و ۴ مصدوم در سانحه اتوبان ساوه - تهران

برخورد کامیون تریلر با سواری ال۹۰ یک کشته و ۴ مصدوم برجا گذاشت.

یک کشته و ۴ مصدوم در سانحه اتوبان ساوه - تهراناحمد آزاد مسئول روابط عمومی اورژانس ۱۱۵ دانشکده علوم پزشکی ساوه در گفت وگو باخبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، از سانحه رانندگی در اتوبان ساوه - تهران با یک کشته و ۴ مصدوم خبر داد.

آزاد افزود: در این سانحه یک نفر از هموطنان عزیزمان به علت شدت جراحات وارده قبل از رسیدن آمبولانس جان خودش را از دست داده بود و ۴ مصدوم این حادثه به بیمارستان شهید مدرس ساوه انتقال داده شدند.

او اضافه کرد: در اولین ساعات کاری امروز پنجشنبه، هفتم شهریور ماه خبری مبنی برتصادف یکدستگاه کامیون تریلر با سواری ال۹۰ در اتوبان ساوه به تهران ۵ کیلومتر مانده به خروجی شهر مامونیه لاین به ساوه به مرکز پیام اورژانس ۱۱۵شهرستان زرندیه اطلاع رسانی شد.

مسئول روابط عمومی اورژانس ۱۱۵ دانشکده علوم پزشکی ساوه بیان کرد: بلافاصله کد‌های عملیاتی پایگاه‌های اورژانس شهر‌های پرندک و مامونیه و خشکرود به محل اعزام و پس از تریاژ مصدومین توسط تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ متاسفانه یک نفر از هموطنان عزیزمان به علت شدت جراحات وارده قبل از رسیدن آمبولانس جان خودش را از دست داده بود و ۴ مصدوم این حادثه به بیمارستان شهید مدرس ساوه انتقال داده شدند.

انتهای پیام / ج

برخورد کامیون تریلر با سواری ال۹۰ یک کشته و ۴ مصدوم برجا گذاشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.