باکس‌های زباله همدان به شکل مکانیزه شستشو می شود

معاون خدمات شهری شهرداری همدان با بیان اینکه همدان مجهز به دستگاه باکس‌شور شده است گفت: باکس‌های زباله به شکل کاملا مکانیزه شستشو می‌شود.

باکس‌های زباله همدان به شکل مکانیزه شستشو می شودبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، وحید علی‌ضمیر، معاون خدمات شهری شهرداری همدان با بیان اینکه معتقد به افزایش باکس‌های زباله در سطح شهر نیستیم چراکه کانون آلودگی ایجاد می‌شود اظهار کرد: همدان از هفته گذشته به دستگاه باکس‌شور مجهز شده و باکس‌های زباله به صورت کاملا مکانیزه شستشو می‌شود.

او با اشاره به اینکه این اقدام شهرداری قابل تقدیر بوده و کمتر شهری مجهز به این دستگاه است افزود: این دستگاه به صورت سیار در تمام معابر شهری در حال شست‌وشوی باکس‌هاست.

معاون خدمات شهری شهرداری همدان با بیان اینکه بالغ بر ۸۵ درصد شهر همدان مجهز به جمع‌آوری مکانیزه زباله است خاطرنشان کرد: باکس‌های زباله در اکثر معابر شهری تعبیه شده است.

او با اشاره به اینکه اسید، باز و شیرآبه زباله باعث تخریب باکس‌های زباله می‌شود گفت:در نیمه دوم سال ۹۷ بیش از ۸۰۰ باکس زباله خریداری و در مناطق مختلف تعبیه و تعدادی از باکس‌های فرسوده از رده خارج شده است.

منبع:فارس

انتهای پیام/ د 

مجهز به دستگاه باکس‌شور شده است

برچسب ها: شهرداری ، زیباسازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.