شهید رجایی در نماز جمعه به امامت آیت‌الله خامنه‌ای‌ +فیلم

صفحه مجازی تاریخ ایران و جهان ، بخش هایی از سخنان رهبر معظم انقلاب را درخصوص شهیدان رجایی و باهنر منتشر کرد.

شهید رجایی در نماز جمعه به امامت آیت‌الله خامنه‌ای‌ +فیلم

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، امروز هشتم شهریور ماه و مصادف با سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر و جمعی از مسئولین کشورمان در ماجرای انفجار دفتر نخست‌وزیری در سال۶۰ است؛ از این رو صفحه مجازی تاریخ ایران و جهان منتسب به دفترحفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه ای در اینستاگرام با انتشار ویدئویی از حضور شهید رجایی در نمازجمعه به امامت رهبرانقلاب ، بخش هایی از سخنان ایشان را درخصوص شهیدان رجایی و باهنر منتشر کرد.


بیشتربخوانید: شهیدان رجایی و باهنر؛ پایمردی بی‌اغماض 


در متن کامل این پست آمده است:

«شهید رجایی در نماز جمعه به امامت آیت‌الله خامنه‌ای‌
‌رهبر انقلاب: «شهیدان عزیزمان رجائی و باهنر واقعاً الگو بودند؛ از جهات مختلف، از جهت اخلاص، از جهت پُرکاری. البتّه فرصتی نشد برایشان که چند سالی ادامه بدهند، لکن سالی که نکوست از بهارش پیدا است، نوع کاری که این‌ها میکردند -مخصوصاً مرحوم رجائی که خب مدّت بیشتری هم بودند- نشان میداد که [کار]همین‌جور پیش خواهد رفت؛ اخلاص و علاقه و مردمی‌بودن و تلاش فراوان و [مانند اینها].
‌لعنت خدا بر دست‌های منافق و جنایتکاری که این دو عزیز را به خاک و خون کشید؛ متأسّفانه امروز برخی از سیاست‌های غربی، سعی میکنند این روسیاه‌ها را تطهیر کنند، منافقین را به یک شکلی در موضع مظلومیّت نشان بدهند و برایشان فضای مظلومیّت ایجاد کنند؛ و [البتّه]نخواهند توانست.» ۹۵/۶/۳‌»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی اکبر
۱۰:۲۱ ۰۹ شهريور ۱۳۹۸
چه چهره های نورانی .