کشف ۱۵ دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق/توقیف پژو حامل ۵۸ کیلو تریاک در بوانات/کشف ۵۳ راس گوسفند قاچاق در فیروزآباد

مهم‌ترین حوادث امروز ۹ شهریورماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث امروز شنبه ۹ شهریورماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف ۱۵ دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق در شیراز

جانشین فرماندهی انتظامی شیراز گفت: در بازرسی از یک منزل مسکونی در این شهرستان، ۱۵ دستگاه استخراج ارز دیجیتال، ۲ دستگاه کیس و یک دستگاه فرستنده اینترنتی قاچاق کشف شد.

سرهنگ فرشید زینلی بیان کرد: در راستای طرح برخورد با قاچاق، ماموران انتظامی کلانتری "۲۷ گلستان" شهرستان شیراز با اقدامات فنی و تخصصی از دپو تعدادی ارز دیجیتال در یک منزل مسکونی مطلع شدند و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: ماموران پس از هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن منزل، ۱۵ دستگاه استخراج ارز دیجیتال، ۲ دستگاه کیس و یک دستگاه فرستنده اینترنتی قاچاق کشف کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه برابر نظر کارشناسان ارزش اموال مکشوفه، ۳ میلیارد ریال برآورد شده است، عنوان داشت: تلاش برای دستگیر مالک ادامه دارد.

۱۲ مجروح در تصادف زنجیره‌ای در کوهمره سرخی

رئیس پلیس راه شمالی استان گفت: در تصادف زنجیره‌ای در محور کوهمره سرخی به سمت شیراز، ۱۲ نفر مجروح و راهی بیمارستان شدند.

سرهنگ عبدالهاشم دهقانی اظهار داشت: در پی الام یک فقره تصادف در محور "کوهمره سرخی" به سمت شیراز، بلافاصله مأموران به همراه دیگر نیرو‌های امدادی به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی با بیان اینکه ماموران در بررسی‌های اولیه مشاهده کردند ۴ دستگاه خودرو از نوع وانت پیکان، پراید، پژو پارس و ویتارا با یکدیگر برخورد کرده‌اند، تصریح کرد: در این تصادف هر ۱۲ سرنشین خودرو‌ها مجروح و راهی بیمارستان شده اند.

رئیس پلیس راه شمالی استان گفت: کارشناسان علت اصلی این حادثه را تجاوز به چپ راننده وانت پیکان اعلام کرده‌اند.

کشف دام قاچاق میلیاردی در ممسنی

فرمانده انتظامی ممسنی از توقیف ۳ دستگاه نیسان و کشف ۵۷ راس گوسفند قاچاق به ارزش ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال در یک عملیات ضربتی خبر داد.

سرهنگ محمدهاشم قسام بیان کرد: مأموران انتظامی این شهرستان حین کنترل خودرو‌های عبوری در یک عملیات ضربتی، به ۳ دستگاه نیسان حامل گوسفند مشکوک و آن‌ها را توقیف کردند.

سرهنگ قسام خاطر نشان کرد: پس از بررسی‌های انجام شده مشخص شد این خودرو‌ها حامل ۵۷ رأس گوسفند قاچاق و فاقد مجوز دامپزشکی است.

فرمانده انتظامی شهرستان ممسنی با بیان اینکه در این خصوص ۳ نفر متهم دستگیر شدند، افزود: ارزش ریالی احشام قاچاق مکشوفه برابر نظر کارشناسان، ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

کشف لاستیک قاچاق میلیاردی در داراب

فرمانده انتظامی استان از کشف ۲۱۷ حلقه لاستیک خارجی قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در بازرسی از یک کامیون در شهرستان داراب خبر داد.

سردار رهام بخش حبیبی بیان کرد: ماموران پلیس آگاهی شهرستان داراب در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، حین کنترل محور‌های مواصلاتی به یک کامیون مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

سردار حبیبی افزود: در بازرسی از این خودرو، مأموران موفق شدند ۲۱۷ حلقه لاستیک خارجی قاچاق و فاقد مجوز کشف و یک نفر در این خصوص دستگیر کنند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه برابر نظر کارشناسان ارزش اموال مکشوفه، ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است، خاطر نشان کرد: متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

توقیف پژو حامل ۵۸ کیلو تریاک در بوانات

فرمانده انتظامی بوانات از دستگیری یک قاچاقچی و کشف ۵۸ کیلو و ۶۰۰ گرم تریاک در بازرسی از یک پژو ۲۰۶ خبر داد.

سرهنگ سیدابوالفضل مسعودی بیان کرد: ماموران انتظامی کلانتری مرکزی این شهرستان، در اجرای طرح مقابله با ورود مواد مخدر و کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی، به یک سواری ۲۰۶ مظنون و پس از طی مسافتی تعقیب و گریز آن را متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی از این خودرو مقدار ۵۸ کیلو و ۶۰۰ گرم تریاک کشف و یک نفر در این خصوص دستگیر شد.

سرهنگ مسعودی با اشاره به اینکه متهم تحویل مراجع قضائی و از آن طریق روانه زندان شد، از شهروندان درخواست کرد: هرگونه اخبار و اطلاعاتی در خصوص تهیه و توزیع، خرید و فروش مواد مخدر و یا سایر جرایم را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.

کشف ۵۳ راس گوسفند قاچاق در فیروزآباد

فرمانده انتظامی فیروزآباد گفت: با تلاش مأموران انتظامی این شهرستان، ۵۳ راس گوسفند قاچاق و فاقد مجوز کشف شد.

سرهنگ مهدی جوکار بیان کرد: در ادامه طرح تشدید مبارزه با قاچاق، ماموران انتظامی این شهرستان هنگام کنترل محور‌های مواصلاتی، یک کامیون حامل احشام قاچاق را شناسایی و توقیف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان فیروزآباد با اشاره به اینکه در بازرسی از این خودرو، ۵۳ راس گوسفند قاچاق کشف و راننده نیز دستگیر شد، تصریح کرد: برابر نظر کارشناسان ارزش احشام قاچاق مکشوفه، یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

پلیس پاسارگاد به کار سارق ساختمان‌های نیمه کاره پایان داد

فرمانده انتظامی شهرستان پاسارگاد از دستگیری سارق ساختمان‌های نیمه کاره با کشف ۷ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ محمد نیکبخت گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره در این شهرستان، دستگیری سارق یا سارقان احتمالی به صورت ویژه در دستور کار تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گفت.

او افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام گشت‌های محسوس و نامحسوس، موفق شدند یک نفر سارق درحین سرقت از یک ساختمان نیمه‌کاره را شناسایی و دستگیر کنند.

سرهنگ نیکبخت با اشاره به اینکه متهم در بازجوئی فنی و تخصصی، به ۷ فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره اقرار کرد، عونان داشت: در بازرسی از مخفیگاه وی مقداری اموال مسروقه از جمله پیک نیک، گاز، موتور برق، کپسول، آچار، سم پاش و ... کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان پاسارگاد ضمن تقدیر از همکاری و تعامل سازنده مردم با پلیس، از شهروندان خواست به هشدار‌ها و توصیه‌های پلیس در خصوص پیشگیری از سرقت توجه کنند و در صورت برخورد با موارد مشکوک، مراتب را در اسرع وقت با شماره تلقن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
افزایش تعامل سازمان ها، زمینه ساز خدمت رسانی بیشتر به مردم است.

توقیف پراید و کشف ۴۸ کیلو تریاک

فرمانده انتظامی داراب از توقیف یک سواری پراید و کشف ۴۸ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علیرضا نوشاد بیان کرد: ماموران پلیس مواد مخدر این شهرستان در حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک سواری پراید مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی دقیق از این خودرو، میزان ۴۸ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک که به صورت ماهرانه‌ای در قسمت‌های مختلف جاسازی شده بود کشف شد.

سرهنگ نوشاد با بیان اینکه راننده خودرو دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مقر انتظامی انتقال داده شد، تصریح کرد: مبارزه بی امان مأموران نیروی انتظامی این شهرستان با قاچاقچیان مواد مخدر با قدرت و جدیت ادامه دارد.

سرهنگ دهقانی افزود: علت وقوع این حادثه رانندگی، انحراف به چپ یکی از تریلی‌ها تشخیص داده شده است.
انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار