روند نساجی در لیگ برتر، روبه پیشرفت و امیدوارکننده

نساجی قائمشهر در اولین میزبانی خود توانست با ارائه یک بازی جذاب با نتیجه ۴ بر ۳ پیکان تهران را شکست دهد تا شبی فراموش نشدنی برای هواداران رقم زده باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، قبل از ساعت ۲۰ که سوت سید مهدی سید علی به صدا در بیاید، فی الواقع انتظار هواداران از بازی با توجه به شروع تازه لیگ برتر، یک بازی درگیرانه و سخت بود.

دیشب اولین میزبانی و نیز رونمایی از نساجی ۹۸-۹۹ در خانه بود که در بازی اول خودش در سیرجان نشان داد دیگر یک تیم تازه وارد نیست و از هیچ تیمی ابایی ندارد، آن‌ها درحالی که توپ و میدان را در اختیار داشتند و توانستند بیش از ۵۰۰ پاس رد و بدل کنند، بدشانس بودند که نتوانستند پیروز از زمین خارج شوند.

پیکار قرمزپوشان قائمشهری و خودروسازان آبی پوش در وطنی از قضا جذاب از آب درآمد، و در این ماراتن ۷ گله حسین فرکی سرمربی پیکان هم نقش پررنگی داشت، چون وی در سال‌های اخیر نشان داد برای بدست آوردن نتیجه دست به هر کاری نمی‌زند و تیمش همیشه برای ارائه فوتبالی تماشاگر پسند پا به میدان می‌گذارد.

اگرچه سهم اشتباهات دروازبان و دفاع دو تیم بسیار پر رنگ می‌نمود، اما رگه‌های پیشرفت در تیم قائمشهری مشهود و قابل ملاحظه بود، به طور مثال نساجی پارسال هفته دوم یک گل زده بود و تنها یک امتیاز داشت.

فارغ از امتیازات بدست آمده، فوتبالی که نساجی بازی می‌کند به طور چشمگیری تماشاگرپسند‌تر از سال گذشته است، تیم جواد نکونام گل نخوردن را به گل زدن ترجیح می‌داد و شاهد حملات دامنه دار در تیم وی نبودیم، همانطور که اکنون در فولاد خورستان چنین است.

امسال، اما رضا مهاجری آزادی عمل بیشتری به عناصر هجومی مثل سید محمد میری، علی شجاعی جوان، مجتبی ممشلی  و علی اصغر آشوری داده است، به طوری که هم شاهد نفوذ‌های بیشتری از این بازیکنان هستیم و هم شوت‌های بیشتری روانه دروازه حریف می‌کنند که بازی نساجی را جذاب‌تر و هجومی‌تر کرده است.

یکی دیگر از نکات مثبت رضا مهاجری خرید‌های منطقی و مناسب وی بوده است، که البته نساجی با نکونام هم خرید‌های خوب و درستی داشته است.

تمام بازیکنان جذب شده جدید یعنی ابوالحسن جعفری، رضا علیاری، میلاد سرلک و رضاد هقانی در ترکیب تیم به میدان رفته اند و اتفاقا عملکرد بسیار خوبی هم داشته اند و حتی رضا دهقانی با یک شوت فوق العاده گل هم به ثمر رساند.

در نهایت باید گفت هم تیم ساخته شده رضا مهاجری تیم خوب و به قول قدیمی‌ها استخوان داری است و هم خود وای شایسته قدردانی، چون بر کسی پوشیده نیست تیم نساجی تا آغاز لیگ چه شرایط مالکیتی عجیبی را طی نمود و به اینجا رسید، اما وی بدون حرف، ادعا و شکایت از شرایط، صبر پیشه کرد و ادامه داد تا حالا نتیجه شیرین آن را ببیند.

حامد گلی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.