معاون حفاظت و بهره‌برداری از منابع آب سازمان آب و برق خوزستان مطرح کرد؛

تسریع روند لایروبی کارون در گرو تامین اعتبار کافی/اعتبارات تامین شده ناچیز است

معاون حفاظت و بهره‌برداری از منابع آب سازمان آب و برق خوزستان تسریع در روند لایروبی رودخانه کارون نیازمند تامین اعتبار به میزان کافی است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حمیدرضا لشکری معاون حفاظت و بهره‌برداری از منابع آب سازمان آب و برق خوزستان درخصوص آخرین وضعیت لایروبی رودخانه کارون در مقطع اهواز گفت: کار لایروبی توسط ماشین آلات مستقر در این رودخانه با سرعت مطلوب درحال انجام است و این عملیات همچنان ادامه خواهد داشت.

او اظهار داشت: درصورتیکه اعتبارات موردنیاز به میزان کافی تامین شود، علاوه بر سرعت بخشی به روند کار، حجم بیشتری از رودخانه لایروبی خواهد شد.

لشکری با بیان اینکه جمع‌آوری رسوبات و لایروبی رودخانه توسط سازمان آب و برق خوزستان و ماشین آلاتی که در اختیار داریم انجام می‌گیرد، تصریح کرد:، اما بحث تخلیه این رسوبات جمع‌آوری شده بر عهده شهرداری اهواز است.

معاون حفاظت و بهره‌برداری از منابع آب سازمان آب و برق خوزستان افزود: مشکلاتی در برخی زمینه‌ها وجود دارد که با رفع آن‌ها شاهد تسریع در روند لایروبی خواهیم بود.

این مقام مسئول به بحث تامین اعتبارات مورد نیاز لایروبی رودخانه کارون اشاره کرد و بیان داشت: اعتبارات به صورت ناچیز تامین شده، اما با توجه به حجمی که باید از رودخانه کارون لایروبی شود، اعتبارات بسیار کم است که این موضوع سبب می‌شود نتوانیم اقدامات مطلوبی که مدنظر داریم انجام نشود.

حمیدرضا لشکری اظهار کرد: با استاندار خوزستان در بحث فاینانس این طرح نیز صحبت‌هایی انجام شده، اما در حال حاضر به نتیجه‌ای در این خصوص دست پیدا نکرده‌ایم. امیدواریم اعتبارات موردنیاز به میزان کافی تامین شود تا علاوه بر سرعت بخشی به روند کار، حجم بیشتری از رودخانه لایروبی شود.

انتهای پیام/گ

تشریح عملیات لایروبی رودخانه کارون

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.