لاهوتی در تشریح جلسه فراکسیون مستقلان ولایی مطرح کرد؛

برگزاری جلسه فراکسیون مستقلان با مونسان و حاجی میرزایی/ نظر نهایی فراکسیون، ۱۲ شهریور اعلام می‌شود

سخنگوی فراکسیون مستقلان ولایی جلسه امروز این فراکسیون که با حضور وزرای پیشنهادی میراث فرهنگی و آموزش و پرورش برگزار شد را تشریح کرد.


برگزاری جلسه فراکسیون مستقلان با مونسان و حاجی میرزایی/ نظر نهایی فراکسیون، ۱۲ شهریور اعلام می‌شودمهرداد لاهوتی سخنگوی فراکسیون مستقلان ولایی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در تشریح جلسه امروز صبح این فراکسیون، اظهار کرد: علی اصغر مونسان و محسن حاجی میرزایی وزرای پیشنهادی میراث فرهنگی و آموزش و پرورش در این جلسه حضور یافتند و برنامه‌های خود را به نمایندگان ارائه کردند.

او افزود: مونسان تقویت مبحث گردشگری، ایجاد زمینه ورود گردشگران خارجی به کشور و استفاده از توان بخش خصوصی در این زمینه را طبق برنامه‌های خود برای تصدی وزارت میراث فرهنگی عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: حاجی میرزایی و مونسان به فراکسیون نمایندگان ولایی می‌روند

لاهوتی بیان کرد: همچنین وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش گفت که حال آموزش و پرورش خوب نیست و باید تلاش کنیم مشکلات این وزارتخانه کم شود، بنابراین حل این مشکلات مستلزم در نظر گرفتن منابع جدیدی برای این وزارتخانه است.

سخنگوی فراکسیون مستقلان ولایی ادامه داد: حاجی میرزایی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش بر این باور است که تا کنون نسخه‌هایی که برای اداره آموزش و پرورش وجود داشته مناسب نبوده و ما برای اداره آن باید به الگو‌های جدید مدیریت روی بیاوریم.

او تصریح کرد: نظر اعضای فراکسیون مستقلان درباره مونسان مثبت است، اما در مورد حاجی میرزایی چنین نیست و باتوجه به حساسیت وزارت آموزش و پرورش دغدغه‌هایی توسط نمایندگان مطرح شد.

لاهوتی در پایان گفت: رای‌گیری نهایی فراکسیون مستقلان مجلس درباره دو وزیر پیشنهادی صبح روز سه‌شنبه دوازدهم شهریور انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار