دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری در نشست خبری:

آمریکا با رفتار خود خط بطلانی بر مذاکره کشیده است/ دولت باید تحمل بیشتری داشته باشد

باهنر گفت: مذاکره وسیله‌ای برای رسیدن به هدف است و آمریکا با رفتار خود خط بطلانی بر مذاکره کشیده است.

باهنربه گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدرضا باهنر دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری در نشستی خبری که در خبرگزاری تسنیم برگزار شد؛ ضمن تسلیت ایام عزاداری ماه محرم گفت: انقلاب اسلامی از ثمرات حماسه عاشوراست و خداوند توفیق دهد که این انقلاب همچنان به‌عنوان اسوه بی‌بدیل در مقاومت در برابر ظالمان ایستادگی کند تا انشاءاللّه به صاحب اصلی‌اش حضرت بقیه اللّه(عج) برسد.

او در ادامه افزود: شهیدان باهنر و رجایی با توجه به زمان کوتاه خدمت؛ اثرات خاصی داشتند و مردمی زندگی کردند.

دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری مدیرانی نظیری باید شهید باهنر و رجایی اسوه مدیران تصمیم ساز و تصمیم‌گیر باشد.

باهنر با اشاره به دیدار رهبری با هیئت دولت گفت: دولت در راس امور اجرایی است و همه باید به آن کمک کنند‌ و دولت هم باید تحمل بیشتری در مقابل نقدها داشته باشد.

نائب رئیس اسبق مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مدت دو سال فرصت مغتنمی است که باید قدر دانسته شود؛ گفت: رهبری در یکی از دیدارها با نمایندگان مجلس به این نکته که فرصت چهار ساله نمایندگی مثل باد خواهد گذشت فرمودند که امیرکبیر خدمات خود را در کمتر از چهار سال انجام داد.

باهنر درباره بررسی پالرمو و سی‌اف‌تی در مجمع تشخیص مصلحت گفت: در مجمع تشخیص مصلحت منتظر روابط کلی با اروپا به خصوص در مجموعه برجام هستیم.

باهنر با اشاره به جلسات شورای وحدت اصولگرایی گفت: جلسات خوبی برگزار شده و چشم‌انداز ما وحدت ۱۰۰ درصدی است اما معلوم‌ نیست که به تمام آرزوهایمان برسیم.

باهنر سوار شدن بر موج نارضایتی‌ها از عملکرد مجلس را غلط و نادرست توصیف کر‌د.

باهنر در پاسخ سوال باشگاه خبرنگاران جوان در مورد بحث مذاکره مجدد گفت: مذاکره هدف نیست بلکه وسیله‌ای برای رسیدن به هدف است و این روزنه امید باید وجود داشته باشد.

او در ادامه با بیان اینکه آمریکا با رفتار خود خط بطلانی بر مذاکره کشیده است؛ اظهار داشت: پیش‌شرط هرگونه مذاکرات احتمالی آن هم در مسئله هسته‌ای و نه در مسئله منطقه و دیگر مسائل؛ بازگشت آمریکا، همه آنهایی که تحت تاثیر آمریکا عمل کردند و طرف‌های برجام به تعهداتشان است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: از شهید رجایی بارها نقل شده است که بعد از انتخاب شدن به ریاست جمهوری ‌گفت بزرگترین دغدغه‌ام این است که در پیشگاه خداوند باید جواب یازده میلیون نفر را که به من رای دادند بدهم. وقتی شهید باهنر در کابینه رجایی در زمان نخست‌وزیری بود، بعد از اخذ رای اعتماد در پاسخ به این سوال که چه حسی دارید، گفت من قبل از انتخاب ۴ فرزند داشتم و الان احساس می‌کنم ۱۱ میلیون فرزند دارم و باید پاسخگوی مطالبات اولیا دانش آموزان و دانشجویان باشم.

باهنر درباره سامانه بومی باور ۳۷۳ تصریح کرد: سامانه زمین به هوا با نام باور ۳۷۳ از برگ‌های برنده‌ای بود که نظام جمهوری اسلامی ایران توانست بر زمین بزند. چشم حسود بترکد و چشم دشمن کور شود و این از برگ‌هایی است که حالاحالاها وجود دارد. اینکه سینه پاسداران به آیه مبارکه «واعدوا لهم ماستطعتم من قوه» مزین است برای این است که دشمن را بترسانید. این رفتارهایی که نظام مقدس جمهوری اسلامی انجام می‌دهد مصداق این آیه مبارکه است. از رفتار، گفتار و افکار دشمنان معلوم است که تحت تاثیر این هستند؛ ما می‌گوییم جنگ‌طلب نیستیم ولی دستی که به تجاوز سمت ایران دراز شود را قطع خواهیم کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: احزاب سیاسی ، دولت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار