رئیس اتحادیه لوازم خانگی فلزی و آشپزخانه در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

کاهش قیمت لوازم خانگی در بازار/ واردات لوازم آشپزخانه محدود شد

نصیری گفت: طی ۵۰ روز گذشته، قیمت لوازم خانگی فلزی و آشپزخانه کاهش ۱۰ تا ۱۵ درصدی داشته است.

کاهش ۱۰ تا ۱۵ درصدی لوازم خانگی در بازار/ مشکلات واردات همچنان در هاله‌ای از ابهامفریدون نصیری رئیس اتحادیه لوازم خانگی فلزی و آشپزخانه در گفت وگو با خبرنگار صنعت، تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان درباره وضعیت بازار لوازم خانگی اظهار کرد: طی ۵۰ روز گذشته، قیمت انواع لوازم خانگی کاهش ۱۰ تا ۱۵ درصدی را در بازار تجربه کرده است.

رئیس اتحادیه لوازم خانگی فلزی و آشپزخانه با بیان اینکه ثبات قیمت در تولیدات داخلی بیشتر از تولیدات خارجی است اظهار کرد: هم اکنون واردات لوازم خانگی با مشکلات جدی مواجه است.

نصیری بیان اینکه کالای خارجی به ندرت در بازار یافت می شود، تصریح کرد: امیدواریم صنعت لوازم خانگی آشپزخانه روند رو به رشد خود را طی کند و همه کالا‌ها در داخل ساخته و وابستگی به خارج کمتر شود.


بیشتر بخوانید: مهار نقدینگی، عامل اصلی رکود در بازار است 


رئیس اتحادیه لوازم خانگی فلزی و آشپزخانه با اشاره به اینکه بیش از ۹۰ درصد تولیدات در این حوزه، ایرانی است افزود: باتوجه به مشکلات واردات، تولیدکنندگان مجبورند که بیشتر تولید داخل داشته باشد و تامین مواد اولیه در این صنف باید در اولویت قرار گیرد.

نصیری بیان کرد: هم اکنون ۱۷۰۰ واحد رسمی در این حوزه در تهران مشغول به فعالیت هستند، این در حالی است که آمار دقیقی از میزان واحد‌های غیررسمی در دست نیست.

به گفته رئیس اتحادیه لوازم خانگی فلزی و آشپزخانه، تحریم‌ها تاثیر مثبتی برای تولیدکنندگان داخلی داشته چرا که وضع تولید و استقبال از محصولات ایرانی بهتر شده است.

انتهای پیام/

فعالیت ۱۷۰۰ واحد رسمی تولید لوازم خانگی فلزی و آشپزخانه در تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار