انصاری‌فرد: کالدرون هنوز پولی دریافت نکرده است/ به دنبال برگزاری جلسه‌ای با برانکو هستیم

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس گفت: هنوز به کالدرون و دستیارانش پولی پرداخت نشده و صندوق باشگاه خالی است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد حسن انصاری فرد، مدیر عامل باشگاه پرسپولیس تهران در خصوص ماجرای کسر ۶ امتیاز در دوران مدیریتش در این باشگاه گفت: در آن زمان علی پروین به عنوان پیشکسوت باشگاه پرسپولیس که قابل احترام است و بقای فوتبال در گروی احترام به پیشکسوتان است، به من اعلام کرد که تغییرات را با مصلحت او انجام دهیم. در آن دوره نتایج خوبی نمی‌گرفتیم و تیم در جایگاه سیزدهم جدول بود. در دبی با آری هان به عنوان سرمربی تیم قرارداد بستیم.


بیشتر بخوانید: زمان برگزاری دربی مشخص شد


او ادامه داد: پس از جذب رافائل، قبل از آن که از پرسپولیس بروم ۳۰۰ میلیون در صندوق باشگاه گذاشتم و نامه‌ای به علی آبادی (رئیس وقت سازمان تربیت بدنی) نوشتم، اما چون حق امضا نداشتم، کاری نکردم. اما بعد‌ها و مدیریت بعدی باشگاه این پول را پرداخت نکرد و ۶ امتیاز از باشگاه پرسپولیس کسر شد. مشکلات زیادی در آن دوران داشتیم، اما همه بدهی‌ها را من پرداخت کردم.

انصاری فرد درباره مشکلات مالی این روز‌های پرسپولیس گفت: حالا هم مشکلات جدیدی با حکم دادگاه داریم. البته رقم‌ها متفاوت است، اما باید آن‌ها را پرداخت کنیم.


بیشتر بخوانید: انصاری فرد: به مسئله‌ احمدوند ورود نکردم/ به دنبال جلب رضایت شاکیان هستیم/ علیپور با قدرت ادامه می‌دهد


او ادامه داد:  پرونده‌ای مثل پرونده برانکو را داریم که به دنبال برگزاری جلسه‌ای با او در دبی هستیم. اما اکنون صندوق باشگاه خالی است. من با علم به دانستن این موضوع به پرسپولیس  آمدم و جلسات خوبی با مسئولان سازمان لیگ برگزار کردیم و حالا هم مهلتی ۲ هفته‌ای داریم تا صورت مالی و حسابرسی‌ها را به فیفا اعلام کنیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: چند روز پیش جلسه‌ای با شاکیان باشگاه برگزار کردیم رضایت برخی از آن‌ها را گرفتیم و تا ۲ هفته دیگر و با توجه به تسویه کردن همه بدهی‌ها مجوز حرفه‌ای را می‌گیریم. منابع مالی خوبی داریم و لوگوی باشگاه ظرفیت لازم برای جذب حامی مالی را دارد. از زمان حضورم در پرسپولیس هنوز دریافتی نداشتیم و به دنبال آن هستیم که پیش پرداخت بازیکنان و کادر فنی را بپردازیم البته کالدرون هنوز پولی دریافت نکرده است.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از باشگاه پرسپولیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۴ ۱۱ شهريور ۱۳۹۸
شما چظور به یک فرد خارجی پول ندادید و انرا استخدام کردید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۰ ۱۰ شهريور ۱۳۹۸
ان شاء اله همه جی درست نیشه و پرسپولیس موفق میشه
آخرین اخبار