افتتاح نخستین سالن اختصاصی کشتی بانوان در کشور

آیین افتتاح نخستین سالن اختصاصی کشتی (کلاسیک) بانوان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مسعود ریاضی رئیس هیات کشتی خراسان و عضو شورای  شهر مشهد، در این مراسم با تاکید بر اولویت دادن به ورزش بانوان گفت: حضور بانوان در عرصه‌های مختلف ورزشی قطعا برای استان ثمرات فراوانی خواهد داشت و باعث می‌شود که خراسان مجدد به اوج قهرمانی‌های خود برسد.

او ادامه داد:  ورزش بانوان همیشه دچار محدودیت‌های گسترده است، ولی با همت مضاعف شهردار و معاون فنی و اجرایی شهرداری منطقه ۲، امروز شاهد بازگشایی این فضای مناسب برای ورزش بانوان باشیم.

در ادامه مراسم احسان قیطاقی، معاون فنی و اجرایی منطقه ۲  در خصوص افتتاح اولین سالن کشتی بانوان در مشهد گفت: در ابتدای سال تصمیم بر این شد که بانوان کشتی گیر مشهدی دارای سالن اختصاصی  باشند و امروز شاهد افتتاح اولین سالن اختصاصی بانوان با دو تشک  هستیم و تلاش داریم تا امکانات بیشتری در این محیط برای بانوان شهرمان فراهم سازیم.
 
او ادامه داد: در گذشته کشتی بانوان دارای سالن مجزا نبود و بانوان باید در زمان‌های مشخص از سالن آقایان استفاده می‌کردند که این امر از نظر بهداشتی و امنیتی دچار مشکل بود، ولی اکنون سالن ویژه ای در پارک حجاب برای استفاده تخصصی بانوان در مشهد ایجاد شده است.
 
انتهای پیام //ا.ز 
 

حضور بانوان در عرصه‌های مختلف ورزشی

برچسب ها: کشتی ، ورزش و جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.