اخبارحوادث استان مرکزی در ۱۱ شهریور ماه ۹۸؛

سواری قاچاق بر/ پیش دستی پلیس در امنیت/ مسافران قاچاقچی / ۱۱۰ کیلو ماریجوانا در گاوداری

مهم‌ترین حوادث امروز، ۱۱ شهریور ماه استان مرکزی سال ۹۸ را در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، مهم‌ترین  اخبار حوادث امروز ۱۱ شهریور ماه سال ۹۸ استان مرکزی به شرح زیر است:

سواری قاچاق بر

یک دستگاه خودروی سواری پژو حامل ۴۸۴ عدد انواع لوازم برقی قاچاق به ارزش ۹۰۰ میلیون ریال در عملیات پلیس شهرستان دلیجان توقیف شد.

سرهنگ علی هاشمی فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان گفت: تیمی از ماموران انتظامی شهرستان، در عملیاتی یک دستگاه خودروی پژو سواری حامل کالای قاچاق را شناسایی و در عملیاتی متوقف کردندو در بازرسی از این خودرو تعداد ۴۸۴ عدد انواع لوازم برقی خارجی قاچاق، فاقد هرگونه مدارک معتبر گمرکی بنابر نظریه کارشناسان پلیس آگاهی به ارزش تقریبی ۹۰۰ میلیون ریال کشف و توقیف ومتهم دستگیر شده در این عملیات، پس از تشکیل پرونده، به دستگاه قضائی معرفی شد.

پیش دستی پلیس در امنیت

پلیس اراک در عملیات پیش دستانه ۱۲ نفر از اراذل و اوباشی که قصد درگیری در یکی از محله‌های شهر اراک را داشتند دستگیر و تعدادی قمه و چوب دستی از آنان کشف کرد.

سرهنگ امیر مختاری فرمانده انتظامی شهرستان اراک گفت: ماموران انتظامی شهرستان اراک با اشراف اطلاعاتی و با همکاری پلیس امنیت عمومی استان، از قصد درگیری تعدادی از هنجارشکنان در یکی از محله‌های شهرستان مطلع شدند و با اقدامات اطلاعاتی انجام شده و با هماهنگی با دستگاه قضائی، در عملیاتی پیش دستانه هر ۱۲ نفر را دستگیر و تعدادی قمه و چوب دستی از آنان کشف کردند و پرونده متهمان برای سیرمراحل قانونی به مرجع قضائی ارجاع شد.

مسافران قاچاقچی

ماموران انتظامی شهرستان شازند در یک عملیات ۵ کیلوگرم ماده مخدر تریاک از ۳ مسافر یک اتوبوس مسافربری کشف کردند.

سرهنگ محمد عقیل سلگی فرمانده انتظامی شهرستان شازند گفت: در ادامه روند مبارزه همه جانبه با معضل مواد مخدر ماموران انتظامی شهرستان، در حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه اتوبوس که از جنوب کشور به سمت تهران در حرکت بود مشکوک شدند و در اقدامی غافلگیرانه اتوبوس متوقف و پس از بازرسی از آن ۵ کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در خودرو جاساز شده بود کشف و ۳ نفر دستگیر شده پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

۱۱۰ کیلو ماریجوانا در گاوداری

در عملیات دستگیری دو توزیع کننده مواد مخدر در شهرستان فراهان، مقدار ۱۱۰ کیلوگرم ماده مخدر ماریجوانا که در یک گاوداری نگهداری می‌شد، کشف شد.

سرهنگ علی اکبر عیسی آبادی فرمانده انتظامی شهرستان فراهان گفت: پلیس شهرستان در انجام تحقیقاتی از نگهداری و قصد توزیع مقادیری مواد مخدر توسط دو نفر در یکی از روستا‌های شهرستان مطلع شدند و با برنامه ریزی، گاوداری که این دو نفر برای نگهداری مواد مخدر استفاده می‌کردند، شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی مورد بازرسی قرار گرفت که ۱۱۰ کیلوگرم ماریجوانا که به شکل بسته بندی شده نگهداری می‌شد، کشف و هر دو نفر دستگیر و همراه پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.