پروژه گلخانه ۴۳ هکتاری "حیدرآباد" هرسین در انتظار بهره‌برداری

مدیر مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان کرمانشاه گفت : پروژه گلخانه ۴۳ هکتاری "حیدرآباد" با همکاری شرکت "ایساتیس" و موسسه ملل با سهم ۵۰ درصدی هرکدام از این دو سرمایه گذار احداث شود .

به گزارش   گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،فرید خلیلی مدیر مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان کرمانشاه گفت : بر اساس آخرین تصمیم‌ها مقرر شد پروژه گلخانه ۴۳ هکتاری "حیدرآباد" با همکاری شرکت "ایساتیس" و موسسه ملل با سهم ۵۰ درصدی هرکدام از این دو سرمایه گذار احداث شود.

او گفت : بازه زمانی خاصی مشخص شده تا سرمایه‌گذاران در این بازه عملیات اجرایی گلخانه را آغاز کنند و اگر در این مدت موفق به انجام کار‌ها نشوند، خلع ید شوند.

او با بیان اینکه شرکت ایساتیس هم اکنون کار‌های خود را آغاز کرده و درگیر تهیه طرح توجیهی است، افزود: بعد از تهیه طرح توجیهی کار‌های واگذاری زمین در کوتاه‌ترین زمان انجام خواهد شد و این سرمایه‌گذار می‌تواند کار خود را آغاز کند.

مدیر مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان کرمانشاه افزود: اما موسسه ملل هنوز به صورت جدی پای کار نیامده تا پیگیر کار‌های اجرایی گلخانه باشد.

خلیلی با بیان اینکه موعد مقرری برای پای کار آمدن سرمایه‌گذاران تعیین شده، گفت: اگر این مهلت تمام شود، سرمایه‌گذاری که کوتاهی کرده تعیین تکلیف خواهد شد.

او اشاره‌ای هم به وسعت ۴۳ هکتاری گلخانه حیدرآباد داشت که قرار است بین دو سرمایه‌گذار تقسیم شود و گفت: امکان توسعه این سطح نیز وجود دارد.

خلیلی گفت: برآورد اعتبار مورد نیاز برای احداث این گلخانه و جزئیات شیوه اجرای آن پس از تهیه طرح توجیهی ممکن خواهد بود.

 

 

انتهای پیام/د

پروژه گلخانه ۴۳ هکتاری "حیدرآباد" احداث می شود

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.