طی تذکری در صحن:

حاجی‌دلیگانی: مردم هنوز نمی‌دانند مسئولان چه میزان حقوق می‌گیرند / لاریجانی: قوای مجریه و مقننه اطلاعات خود را در سامانه ثبت کرده‌اند

حاجی‌دلیگانی: مردم هنوز نمی‌دانند مسئولان چه میزان حقوق می‌گیرند / لاریجانی: قوای مجریه و مقننه اطلاعات خود را در سامانه ثبت کرده‌اندرئیس مجلس شورای اسلامی گفت: قوای مقننه و مجریه اطلاعات خود را درباره حقوق و مزایا در سامانه دولت ثبت کرده‌اند.
 
به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر و میمه طی تذکری در صحن علنی امروز و بعد از سوال صباغیان درباره عدم راه‌اندازی سامانه ثبت اطلاعات حقوقی و مزایای مسئولان و مدیران، گفت: دو سال و نیم از لازم‌الاجرا شدن این قانون گذشته و مردم نمی‌دانند که مسئولان چه میزان حقوق دریافت می‌کنند.
 
او خطاب به لاریجانی رئیس مجلس، بیان کرد: شما آقای رحیمی را مسئول بررسی این موضوع کردید و وی اعلام کرده که هیچ دسترسی مردمی به حقوق مقامات و مدیران وجود ندارد.
 
لاریجانی در پاسخ به تذکر این نماینده، گفت: سایتی را که دولت برای سامانه ثبت حقوق و مزایا مسئولان در نظر گرفته، اکنون توسط قوای مجریه و مقننه بار‌گزاری شده و اطلاعات آن‌ها در آن ثبت شده است و تنها دولت باید پیگیری کند تا بقیه هم اطلاعات خود را در آن ثبت کنند.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۷ ۱۱ شهريور ۱۳۹۸
چرا نمیدونیم !؟
ماهی 50 میلیون
آخرین اخبار