کشف ۳۵۰ کیلو تریاک از منزل مسکونی/دستگیری سارقان موبایل قاپ/۵ کشته در حادثه رانندگی

مهم‌ترین حوادث امروز ۱۱ شهریورماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث امروز یکشنبه ۱۰ شهریورماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

در بازرسی از منزل مسکونی، ۳۵۰ کیلو تریاک کشف شد

فرمانده انتظامی استان از دستگیری یک قاچاقچی حرفه‌ای و کشف ۳۵۰ کیلو تریاک در بازرسی از یک منزل مسکونی در شیراز خبر داد.

سردار رهام‌بخش حبیبی بیان کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با انجام کار فنی و اطلاعاتی از دپوی یک محموله سنگین تریاک واقع در یک منزل مسکونی در یکی از محله‌های شیراز مطلع شدند.

سردار حبیبی تصریح کرد: ماموران ضمن هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن محل، موفق شدند ۳۵۰ کیلو تریاک کشف کنند.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه در این خصوص یک نفر قاچاقچی حرفه‌ای دستگیر شد، عنوان داشت: متهم پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شد.

این مقام ارشد انتظامی به نقش پررنگ و تاثیرگذار مردم در برخورد با قاچاقچیان اشاره و تاکید کرد: پلیس در راستای مبارزه با پدیده شوم اعتیاد و قاچاق مواد مخدر با گسترش چتر اطلاعاتی، به صورت شبانه روزی تلاش و از ظرفیت‌های مردم بهره می‌گیرد.

کشف کالای قاچاق میلیاردی در خرمبید

فرمانده انتظامی خرمبید گفت: ماموران انتظامی این شهرستان در بازرسی از یک کامیون، محموله کالای قاچاق به ارزش ۳ میلیارد ریال کشف کردند.

سرهنگ حمید جوکار بیان کرد: ماموران انتظامی شهرستان خرمبید در اجرای طرح مقابله با کالای قاچاق، حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک کامیون حامل کالا مشکوک و بلافاصله آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خرمبید با بیان اینکه راننده خودرو فاقد هرگونه مدارک لازم گمرکی برای حمل بار خود بود، تصریح کرد: در بازرسی صورت گرفته از این کامیون، ۸۱۰ عدد توالت فرنگی و کف شور قاچاق کشف شد.

سرهنگ جوکار با اشاره به اینکه در این خصوص یک نفر متهم دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد، تصریح کرد: برابر نظر کارشناسان ارزش ریالی کالای قاچاق مکشوفه، ۳ میلیارد ریال برآورده شده است.

واژگونی سواری دنا حادثه آفرید/ سه نفر جان باختند

رئیس پلیس راه شمالی استان گفت: بر اثر واژگونی یک سواری دنا در محور آباده به اصفهان، ۳ نفر فوت و یک نفر مجروح شد.

سرهنگ عبدالهاشم دهقانی بیان کرد: مأموران پلیس راه از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، از وقوع یک فقره واژگونی خودرو در محور آباده به اصفهان مطلع و بلافاصله در محل حاضر شدند.

سرهنگ دهقانی تصریح کرد: در بررسی‌های انجام شده مشخص شد یک سواری دنا با ۴ سرنشین در محور مورد نظر در حال تردد بوده که واژگون و بر اثر آن ۳ نفر در دم فوت و راننده نیز مجروح شده است.

رئیس پلیس راه شمالی استان عنوان داشت: کارشناسان علت وقوع این حادثه را ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه ناشی از خستگی و خواب آلودگی تشخیص داده اند

۲ کشته حاصل واژگونی پژو

رئیس پلیس راه جنوب استان گفت: بر اثر واژگونی یک سواری ۴۰۵ در محور گله دار به سمت شیراز، ۲ نفر کشته شدند.

سرهنگ حمدالله هوشمندی گفت: شب گذشته خبری مبنی بر وقوع یک فقره حادثه رانندگی در محور گله دار به سمت شیراز به مأموران اعلام شد.

او ادامه داد: بلافاصله مأموران به محل مورد نظر اعزام و مشاهده کردند یک سواری ۴۰۵ با ۲ سرنشین در محور مذکور در حرکت بوده که واژگون و بر اثر آن راننده و سرنشین در دم فوت شده اند.

رئیس پلیس راه جنوب استان بیان کرد: کارشناسان تخطی از سرعت مطمئنه راننده را علت وقوع این حادثه رانندگی اعلام کرده اند.

دستگیری سارقین موبایل قاپ با ۲۰ فقره سرقت در شیراز

جانشین پلیس آگاهی استان از دستگیری سارقین سابقه دار موبایل قاپ و کشف ۲۰ فقره سرقت از آن‌ها در شیراز خبر داد.

سرهنگ کاووس حبیبی گفت: در پی مراجعه تعدادی از شهروندان به پلیس آگاهی مبنی بر اینکه در خیابان در حین صحبت کردن با گوشی موبایل بودیم که ناگهان یک دستگاه موتورسیکلت دو ترکه گوشی موبایل را از دستمان قاپید و متواری شدند که موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

او افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با تقویت کنترل و مراقبت‌های نامحسوس و اقدامات فنی بر روی گوشی مسروقه، ۲ نفر از سارقان را شناسایی و دریک عملیات ضربتی آن‌ها را دستگیر کردند.

سرهنگ حبیب اظهار کرد: پس از انتقال سارقان به پلیس آگاهی و در مواجه با ادله و مستندات پلیس چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشتند و به ۲۰ فقره موبایل قاپی در شیراز اقرار کردند.

جانشین پلیس آگاهی استان ادامه داد: سارقان پس از سرقت گوشی، اموال مسروقه را به یکی از دوستانشان در یکی از محدوده‌های شهر می‌فروختند که تیمی از پلیس آگاهی ضمن هماهنگی با مقام قضائی، در یک عملیات موفق وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: شهروندان باید حتی الامکان از عبور و مرور در مکان‌های خلوت به ویژه در ساعات پایانی شب خودداری و در زمان صحبت با موبایل مواظب اطراف و افراد مظنون باشند و از قرار دادن موبایل در جیب پشت شلوار خودداری کنند.

کشف دام قاچاق میلیاردی در ممسنی

فرمانده انتظامی ممسنی از توقیف ۲ دستگاه نیسان و کشف ۵۶ راس گوسفند قاچاق به ارزش ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ محمدهاشم قسام بیان کرد: مأموران انتظامی این شهرستان حین کنترل خودرو‌های عبوری در یک عملیات ضربتی، به ۲ دستگاه نیسان حامل گوسفند مشکوک و آن‌ها را توقیف کردند.

سرهنگ قسام خاطر نشان کرد: پس از بررسی‌های انجام شده مشخص شد این خودرو‌ها حامل ۵۶ رأس گوسفند قاچاق و فاقد مجوز دامپزشکی است.

فرمانده انتظامی شهرستان ممسنی با بیان اینکه در این خصوص ۲ نفر متهم دستگیر شدند، افزود: ارزش ریالی احشام قاچاق مکشوفه برابر نظر کارشناسان، ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار