صادقی: ویلموتس مربی بزرگی است/ نباید هدف مان فقط صعود به جام جهانی باشد

سرمربی تیم فوتبال سایپا در حاشیه تمرین ملی پوشان فوتبال ایران اظهاراتی ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ابراهیم صادقی سرمربی تیم فوتبال سایپا در حاشیه تمرین تیم ملی فوتبال ایران بیان کرد: در جلسه با مارک ویلموتس درخواست کردم که بتوانیم تمرینات تیم ملی را مشاهده کنیم و به همین دلیل فضایی بوجود آمد تا این اتفاق رخ دهد.

او افزود: به عنوان یک مربی جوان دوست دارم اطلاعات جدیدی را داشته باشم و بتوانم از تمرینات ایده بگیرم. خیلی ممنونم که ویلموتس هم استقبال کرد و اجازه داد تا به تمرین بیایم.


بیشتر بخوانید: بازگشت مربیان خارجی و غیبت ۳ لژیونر در تمرین تیم ملی فوتبال ایران


صادقی در مورد ناراحتی برخی سرمربیان لیگ از دعوت نشدن بازیکنان شان به تیم ملی گفت: به عنوان یک مربی جوان تلاش می‌کنم چیز‌های جدیدی را یاد بگیرم و در این باره نظری ندارم. ویلموتس مربی بزرگی است و من می‌توانم از تمریناتش ایده‌های خوبی بگیرم.

سرمربی سایپا در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم مانند گذشته بتوانیم به جام جهانی صعود کنیم و دوست دارم از گروهمان بالا برویم و هدف مان این باشد. ما تیم خوب و بازیکنان جوانی داریم که در این چند ساله وارد تیم ملی شده‌اند و نباید فقط هدف مان صعود به جام جهانی باشد. ما پتانسیل صعود از مرحله گروهی در جام جهانی را داریم. فکر می‌کنم با ویلموتس این اتفاق رخ دهد.

انتهای پیام/

اظهارات صادقی در حاشیه تمرین تیم ملی فوتبال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار