دیدار چهره به چهره نماینده ولی فقیه در خوزستان با کارگران هفت تپه/کارگران، خواهان پرداخت حقوق و بیمه

نماینده ولی فقیه در خوزستان با کارگران شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه دیدار و در جریان مشکلات آن‌ها قرار گرفت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمدنبی موسوی‌فرد نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز امروز، دوشنبه ۱۱ شهریورماه بصورت چهره به چهره با کارگران شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه در محل این شرکت دیدار کرد و مشکلات آن‌ها را بررسی نمود.

این دیدار که پس از اقامه نماز جماعت در محل شرکت نیشکر هفت تپه برگزار شد، ابتدا مدیریت شرکت مشکلات پیش روی توسعه شرکت را بیان کرد.

در ادامه این دیدار صمیمی، کارگران، مشکلات خود از جمله؛ پرداخت نشدن یک ماه حقوق عقب افتاده و بیمه را بیان کردند و خواهان مطالبات خود شدند.

حجت‌الاسلام و المسلمین موسوی‌فرد با بیان اینکه سال ۹۸، از سوی رهبر معظم انقلاب، سال رونق تولید است، گفت: باید تلاش کنیم فاصله طبقاتی بین مردم محروم، غیر برخوردار و برخودار را کم کرده و زمینه رونق بخش تولید را فراهم نماییم.

او تصریح کرد: باتوجه به وجود مشکل در نیشکر هفت تپه امروز در جمع کارگران و مدیران حاضر شدیم و تلاش خواهیم کرد درحد توان موانع را از سر راه برداریم.

دیدار با مردم شوش بصورت چهره به چهره و شرکت در مراسم عزادارای حضرت سید الشهدا (ع) از دیگر برنامه‌های نماینده ولی فقیه در خوزستان در سفر به شوش است.

کشت و صنعت هفت تپه قدیمی‌ترین کارخانه تولید شکر از نیشکر در کشور است که نیم قرن از تاسیس آن می‌گذرد و طبق اصل ۴۴ قانون اساسی اواخر سال ۱۳۹۴ از سوی سازمان خصوصی سازی از چرخه دولتی خارج و به بخش خصوصی واگذار شد.

جمعیت کارکنان شاغل در این شرکت بزرگ تولید شکر به صورت رسمی، پیمانی، قراردادی و پیمانکاری در بخش‌های مختلف پن ۵ هزار و ۵۰۰ نفر اعلام شده است.

شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه با ۲۴ هزار هکتار وسعت اراضی و کارخانه، در ۱۵کیلومتری شهر شوش در شمال استان خوزستان واقع است.

شرکت نیشکر هفت تپه یکی از بزرگترین کارخانه‌های استان خوزستان و کشور است که نقش مهمی در تولید، اشتغال و کشاورزی منطقه دارد.

در این دیدار رییس شورای سیاستگذاری ایمه جمعه استان خوزستان، امام جمعه و معاون فرماندارشوش و تعدادی دیگر امام جمعه اهواز را همراهی می‌کردند.

انتهای پیام/گ

کارگران نیشکر هفت تپه خواهان پرداخت حقوق معوقه

برچسب ها: ولی فقیه ، بیمه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۱۹ ۱۲ شهريور ۱۳۹۸
خواهشا به شرکت های دیگر هم رسیدگی کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۱۹ ۱۲ شهريور ۱۳۹۸
خواهشا به شرکت های دیگر هم رسیدگی کنید مهندس و کارگر فرقی ندارد حقوق های شرکت های دیگه هم الان چند ماه میشه پرداخت نشده