استاندار ایلام ؛

نقش و جایگاه بنیاد مستضعفان در محرومیت زدایی مهم و حائز اهمیت است

استاندار ایلام در دیدار با رئیس بنیاد مستضعفان کشور نقش این بنیاد را در محرومیت زدایی مناطق مختلف کشور مهم و حائز اهمیت خواند.

نقش و جایگاه بنیاد مستضعفان در محرومیت زدایی مهم و حائز اهمیت است

به گزارش خبر نگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،قاسم سلیمانی عصر امروز دوشنبه ۱۱ شهریور ماه با پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان کشور دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار استاندار ایلام ضمن تبریک انتصاب ایشان در سمت جدید نقش و جایگاه بنیاد مستضعفان را در محرومیت زدایی مهم و حائز اهمیت خواند و گفت: استان ایلام علی رغم خدمات شایسته نظام و دولت‌های مختلف ازجمله دولت تدبیر و امید به سبب عمق محرومیت در دوران قبل از انقلاب و آثار و خرابی‌های ناشی از جنگ و عدم توسعه یافتگی در آن زمان کماکان از محرومیت رنج می‌برد.

او در ادامه از اهتمام بنیاد مستضعفان در جهت رفع محرومیت از استان تشکر کرد و گفت: این بنیاد برنامه‌های خوبی برای محرومیت زدایی از شهرستان ملکشاهی دارد که می‌طلبد با عزم جدی‌ تر در این زمینه ورود کند.

سلیمانی دشتکی تقویت بانک سینا در شهرستان ملکشاهی در جهت پیشبرد ساخت بیمارستان این شهرستان را خواستار شد و گفت: از طرح‌های خوب بنیاد در استان می‌توان به مجتمع گاوداری شرکت کشت و دام قیام اصفهان در شهرستان ایوان اشاره کرد که با افزایش ظرفیت دام این واحد صنعتی و ایجاد صنایع تبدیلی شیر در کنار این واحد شاهد اثرگذاری بیشتر آن خواهیم شد.

او در ادامه ضمن دعوت از رئیس بنیاد مستضعفان کشور به ایلام، رسالت خطیر محرومیت زدایی بنیاد را ارزشمند خواند و گفت: تقاضای ما این است که همسان شهرستان محروم ملکشاهی نقاط محروم دیگری در استان، چون منطقه زردلان بخش هلیلان وجود دارد که تحت پوشش و اقدام این بنیاد قرار گیرد.

در ادامه این دیدار فتاح رییس جدید بنیاد مستضعفان کشور گفت: برای بازدید و برسی بیشتر مناطق محروم استان یک گروه از بنیاد به ایلام اعزام می‌شود و خود نیز در آینده نزدیک به استان سفر خواهند داشت.

انتهای پیام/غ

اهمیت و نقش جایگاه بنیاد مستضعفان در محرومیت زدایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.