وقتی رشته های مجری بی‌بی‌سی در تبلیغ علیه ایران توسط کارشناس پنبه می‌شود + فیلم

مجری شبکه بی‌بی‌سی در یکی از برنامه‌های این شبکه سعی داشت ایران را در مقابل تحریم‌های آمریکا، شکست خورده معرفی کند که ناکام ماند.

وقتی رشته های مجری بی‌بی‌سی در تبلیغ علیه ایران توسط کارشناس پنبه می‌شود + فیلمبه گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، «حسین‌ ابن‌ یوسف» کارشناس حوزه نفت‌ و‌ انرژی در گفت‌وگویی که با شبکه انگلیسی بی‌بی‌سی فارسی داشت، درباره مقابله ایران با تحریم‌ها صحبت کرد. 

این کارشناس گفت: وابستگی اقتصاد ایران در مجموع به نفت در چند دهه گذشته کاهش یافته و ایران در چهل سال گذشته تجربه خوبی را برای مقابله با تحریم‌ها به دست آورده است.

حسین‌ ابن‌ یوسف، در پاسخ به مجری بی‌بی‌سی که در بخشی از برنامه سعی داشت ایران را در فروش نفت خود در شرایط تحریم شکست‌خورده جلوه دهد، گفت: ایران بر خلاف تصور هنوز هم مقدار زیادی نفت می‌فروشد و چین بخش عمده آن را می‌خرد. اگر آمریکا برگ برنده‌ای برای توقیف نفتکش  «آدریان دریا ۱» داشت در دادگاهی که در جبل طارق تشکیل شده بود، ارائه می‌داد.

 

 


بیشتر بخوانید: اعتراف کارشناس بی بی سی به افول قدرت آمریکا + فیلم


 

انتهای پیام/

کارشناس بی‌بی‌سی: ایران با تحریم‌های نفتی مقابله کرده است + فیلم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۴
در انتظار بررسی: ۰
Australia
ناشناس
۱۰:۰۵ ۱۷ شهريور ۱۳۹۸
از بی بی سی و کارکنانش متنفرم.
Canada
ناشناس
۲۳:۰۴ ۱۲ شهريور ۱۳۹۸
اگر جلوی حقوق نحومی .اختلاس .احتکار .پارتی بازی .زد و بند .و سو استفاده از اطلاعات اقتصادی ووو گرفته شود .ایران کشور ثروتمندی است و احتیاجی به صادرات نفت نخواهیم داشت .با شفاف سازی جلوی دزدان گرفته شود .انقدر منابع طبیعی خدا به این سرزمین داده .ولی مشکل فساد اقتصادی و داعشی اقتصادی داریم که مثل سرطان می ماند .باید جلویش گرفته شود .در عیر این صورت باعث نابودی کشور میشود
Canada
ناشناس
۲۲:۵۹ ۱۲ شهريور ۱۳۹۸
کمی وجدان و اخلاق داشته باشی .حقیقیت را خواهی گفت .حتی اگر به میل ات نباشد .کانال جاسوس من و تو و بی بی سی .و امثالم .خب می دانند که حقیقیت را دارتد پنهان میکنند .ولی سیاست کانال مبتذل شون بر علیه کشور است .فقط کمبود ها را میبینند و بس
Iran (Islamic Republic of)
احمدی
۱۱:۴۴ ۱۲ شهريور ۱۳۹۸
چقدر خوب بود وقتی آقا فرمودند (سالها قبل) که وابستگی ما نسبت به نفت باید کم ویا قطع شود ، مسئولان گوش میکردن ! اونموقع که نفت فروش میرفت خیلی بهتر وبا بودجه خیلی بیشتر میشد زیربناهای خام فروشی نفت و... را فراهم کرد و نمیگذاشتن تا وقتی که تحریم شدید شدیم این کار را در حالی که نفت فروش نمیره و تحریم شدید شدیم انجام بدیم . مثل همین جادهای کشورمون هست که تا یه جاده یا... چند تا تصادف ویا کشته نده ، اقدامی نمیکنن و جاده را درست نمیکنن !!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۴ ۱۲ شهريور ۱۳۹۸
بي بي سي داره براي شبكه اش تبليغ مي كنه ننگ بر بی بی سی
-
ناشناس
۱۰:۵۸ ۱۲ شهريور ۱۳۹۸
متاسفانه بعضي از ماها مياييم و به اين اراجيف شبكه هاي معاند گوش مي دهيم و هي نغ ميزنيم كه انقلاب براي ما چكار كرده و ..... غافليم از اينكه مشكل از انقلاب ما نيست بلكه مشكل از انتخاب ماست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۹ ۱۲ شهريور ۱۳۹۸
افرین انتخاب بد کشور رو نابود کرد
-
ناشناس
۱۰:۰۱ ۱۲ شهريور ۱۳۹۸
اين كارشناس كه يك ضد انقلاب و ضد ايراني از ايران بريده است قبول داره كه با توجه به تهاجم جهاني عليه ايران . هنوز اين ايران است كه با استعانت از خداوند و ائمه و شهدا و همچنين رهبري و ولايتمداري امام خامنه اي و كمك هاي جهادي مسئولين دلسوز(البته فاكتور بگيريم مسئولين مرفح و بي درد و غربگرا را) هنوز در اوج افتخار است و دشمنان را زير پا گذاشته.
كور شوند چشمهايي كه نميبينند اين اقتدار و سرافرازي ملت ايران را
Romania
ناشناس
۰۹:۴۰ ۱۲ شهريور ۱۳۹۸
ما برای اینکه ایران کشتی تابان شود شهیدانی گرانقد داده ایم ر و مقاومتی حسینی داشته ایم، پیروزی با ما است و خواری در انتظار مستکبران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۳ ۱۲ شهريور ۱۳۹۸
مطمئن باشید هر زمان فروش نفت ایران خدایی نکرده به نزدیک به صفر بشه همه کشورهای متخاصم منطقه باید هزینه اش رو پرداخت کنن و قاعده بازی تغییر خواهد کرد
-
ناشناس
۱۰:۱۱ ۱۲ شهريور ۱۳۹۸
مگه با حرف آمريكا زمانه پيش ميرود. اگه اينطور بود كه بايد در منطقه(افغانستان و عراق و سوريه و يمن و.... خليج فارس) الان وضعيت به شكلي ديگر و در جهت اهداف آمريكا مي بود.
شتر در خواب بيند پنبه دانه(از محضر شتر عذر خواهي مي كنم بخاطر اين تشبيه)
United States of America
ناشناس
۰۸:۵۳ ۱۲ شهريور ۱۳۹۸
ننگ بر بی بی سی
Germany
حسن
۰۸:۴۸ ۱۲ شهريور ۱۳۹۸
خدا لعنت كنه اين مجرى بی بی سی و شبكه ملكه پير و راهزن دريايى. بى بى سى رو
-
ناشناس
۱۰:۰۳ ۱۲ شهريور ۱۳۹۸
باز اين مجري حداقل صف خود را جدا كرده و مثل يك مرد نامرد با ايران و نظام مي جنگد. چقدر بدبختند بعضيا كه نان و نمك اين نظام را مي خورند و نگاهشان به بيرون است و نغ مي زنند.
فقط مشكلات را بزرگ مي كنند.
-
ناشناس
۱۰:۰۷ ۱۲ شهريور ۱۳۹۸
الهي آمين
Iran (Islamic Republic of)
دشمن قسم خورده اسرائیل
۰۸:۴۴ ۱۲ شهريور ۱۳۹۸
هر چی هم میزنن سر پوزشون آدم نمیشن خبیث های پوست کلفت
United States of America
ناشناس
۰۸:۵۹ ۱۲ شهريور ۱۳۹۸
باعث تیره شده قلب وافکارمیشه
-
ناشناس
۱۰:۰۵ ۱۲ شهريور ۱۳۹۸
اينها را بايد در اين وضعيت بگذاريم تا آنقدر حرص بخورند كه بميرند.
از بس كه چشم ديدن سربلندي ايران را ندارد
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۸:۱۵ ۱۲ شهريور ۱۳۹۸
بعضی وقتا دلم میخواد خرخره این مجری هارو بجوم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۳ ۱۲ شهريور ۱۳۹۸
تو بعضی وقت ها من همیشه
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۱:۳۶ ۱۲ شهريور ۱۳۹۸
حتما به یه روانپزشک مجرب مراجعه کن...ادرس خواستی بهت میدم(خنده)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۷ ۱۲ شهريور ۱۳۹۸
به این شبکه ها اعتماد نکنید. استفاده از این کارشناسانی که موافق ایران هستند ممکنه فریبی برای جذب مخاطب باشه. یا چیز های دیگه. و الا خوشدون میدونند کارشناسا چه خواهند گفت.
-
ناشناس
۱۰:۱۲ ۱۲ شهريور ۱۳۹۸
اينم ممکنه
-
ناشناس
۱۰:۲۱ ۱۲ شهريور ۱۳۹۸
فعلا آب و صابون در استوديو بي بي سي مهيا كنن كه براي بدبخت و جيره خور هاي انگليسي كه مدام نيازشون ميشه كه هي بشورن خودشون را
آخرین اخبار