ناکامی قاچاقچی در انتقال بیش از ۲۵۰ کیلوگرم تریاک/۲ کشته در واژگونی پراید/دستگیری ۶۵ سارق در اقلید

مهم‌ترین حوادث امروز ۱۲ شهریورماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث امروز چهارشنبه ۱۲ شهریورماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

ناکامی قاچاقچی در انتقال بیش از ۲۵۰ کیلوگرم تریاک

فرمانده انتظامی فارس از توقیف یک سواری ۴۰۵ و کشف ۲۵۴ کیلو و ۸۰۰ گرم تریاک در شهرستان داراب خبر داد.

سردار رهام‌بخش حبیبی فرمانده انتظامی فارس اظهار کرد: به منظور مبارزه شبانه روزی با قاچاقچیان، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر داراب مطلع شدند یک سواری ۴۰۵ قصد انتقال محموله تریاک به داراب را دارد که موضوع به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: ماموران پس از رصد اطلاعاتی در محور‌های مواصلاتی داراب، خودرو حامل مواد مخدر را شناسایی و پس از طی مسافتی تعقیب و گریز در یک عملیات ضربتی، آن را متوقف کردند.

سردار حبیبی با بیان اینکه راننده با به جا گذاشتن خودرو و کوهستانی بودن منطقه متواری و تلاش برای دستگیری او ادامه دارد، تصریح کرد: ماموران موفق شدند در بازرسی از پژو، میزان ۲۵۴ کیلو و ۸۰۰ گرم تریاک کشف کنند.

فرمانده انتظامی استان فارس ضمن تاکید بر عزم جدی پلیس در برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر، اظهار کرد: ماموران پلیس با قاطعیت در مبارزه با سوداگران مرگ و نجات نسل آینده از تهدید پدیده شوم اعتیاد و کاهش تبعات اجتماعی و فرهنگی در جامعه به تلاش خود ادامه می‌دهند.

۲ کشته در واژگونی پراید

رئیس پلیس راه شمال فارس گفت: بر اثر واژگونی یک سواری پراید در محور فیروزآباد به سمت کوار، ۲ نفر کشته شدند.

سرهنگ عبدالهاشم دهقانی رئیس پلیس راه شمال فارس اظهار کرد: خبری مبنی بر وقوع یک فقره حادثه رانندگی در محور فیروزآباد به سمت کوار به مأموران اعلام شد.

او ادامه داد: بلافاصله مأموران به محل مورد نظر اعزام و مشاهده کردند یک سواری پراید با ۲ سرنشین در محور مذکور در حرکت بوده که واژگون و بر اثر آن هر ۲ نفر بر اثر شدت جراحات وارده در دم فوت کرده‌اند.

رئیس پلیس راه شمال فارس بیان کرد: کارشناسان بی توجهی راننده به جلو را علت وقوع این حادثه رانندگی اعلام کرده اند.

دستگیری ۶۵ سارق در اقلید

فرمانده انتظامی اقلید از دستگیری ۶۵ سارق و کشف ۷۱ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ مراد صارمی اظهار کرد: در ۲ ماه گذشته، با تلاش و کوشش شبانه روزی ماموران و تعقیب و مراقبت‌های ویژه و بهره‌مندی از روش‌های نوین کشف جرم و انجام اقدامات فنی، ماموران موفق به دستگیری ۶۵ سارق و کشف ۷۱ فقره سرقت از نوع منزل، اماکن خصوصی، موتورسیکلت، خودرو، درون خودرو، احشام، مغازه، کش روزنی و قاپ زنی شدند.

او با بیان این که تحقیقات از سارقان برای کشف سرقت‌های احتمالی دیگر ادامه دارد، افزود: اطلاع رسانی به موقع و دقیق شهروندان از فعالیت‌های مجرمانه افراد مشکوک به پلیس، گام مهم و موثری در برخورد با مجرمان، هنجارشکنان و سارقان است و شهروندان می‌توانند هرگونه موارد مشکوک را از طریق ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.

کشف دام قاچاق میلیاردی در ممسنی

فرمانده انتظامی ممسنی از توقیف ۲ دستگاه نیسان و کشف ۷ راس گاو قاچاق به ارزش ۲ میلیارد ریال در یک عملیات ضربتی خبر داد.

سرهنگ محمدهاشم قسام فرمانده انتظامی ممسنی اظهار کرد: مأموران انتظامی این شهرستان هنگام کنترل خودرو‌های عبوری، در یک عملیات ضربتی به ۲ دستگاه نیسان حامل گاو مشکوک و آن‌ها را توقیف کردند.

او تصریح کرد: پس از بررسی‌های انجام شده مشخص شد این خودرو‌ها حامل ۷ رأس گاو قاچاق و بدون مجوز دامپزشکی است.

فرمانده انتظامی شهرستان ممسنی با بیان این که در این خصوص ۲ نفر متهم دستگیر شدند، افزود: ارزش ریالی احشام قاچاق کشف شده، برابر نظر کارشناسان، ۲ میلیارد ریال برآورد شده است.

دستبند پلیس بر دستان ۲ شرور فراری

فرمانده انتظامی شیراز از دستگیری ۲ نفر از اراذل و اوباش و شرور فراری در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ فرج شجاعی فرمانده انتظامی شیراز اظهار کرد: اواخر ماه گذشته خبری مبنی بر درگیری، نزاع و عربده کشی در یکی از محلات جنوب شهر از سوی ۲ نفر از اراذل و اوباش به پلیس گزارش شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: با توجه به اینکه اقدامات مجرمانه این افراد شرور علاوه بر اخلال در نظم عمومی، سبب نارضایتی اهالی و ساکنین این محل شده بود، حساسیت موضوع دو چندان شد و تیمی از ماموران پلیس شیراز وارد عمل شدند.

او با بیان اینکه با بررسی‌های میدانی و اقدامات فنی و تلاش‌های شبانه روزی، روز گذشته مخفیگاه این متهمین شناسایی شد، عنوان داشت: ماموران موفق شدند در یک عملیات ضربتی هر ۲ نفر را دستگیر کنند.

سرهنگ شجاعی با اشاره به اینکه متهمان پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شدند، تصریح کرد: پلیس با افرادی که بخواهند تحت هر عنوانی اقدام به برهم زدن نظم عمومی کنند برخورد قاطع و قانونی می‌کند و شهروندان می‌توانند در صورت برخورد با موارد مشکوک، موضوع را از طریق سامانه مرکز ۱۱۰ و یا مراجعه به نزدیک‌ترین پایگاه پلیس، اطلاع دهند تا سریعا رسیدگی شود.

کشف ۳۹ کیلو تریاک در داراب

فرمانده انتظامی داراب گفت: با تلاش مأموران انتظامی این شهرستان، یک سواری پراید توقیف و میزان ۳۹ کیلو و ۳۴۰ گرم تریاک کشف شد.

سرهنگ علیرضا نوشاد فرمانده انتظامی داراب گفت: مأموران انتظامی شهرستان داراب، هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی، به یک سواری پراید مظنون و آن را متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی از این خودرو، ۳۹ کیلو و ۳۴۰ گرم تریاک که به صورت ماهرانه‌ای در قسمت‌های مختلف خودرو جاسازی شده بود کشف شد.

سرهنگ نوشاد با بیان این که در این خصوص ۲ نفر قاچاقچی دستگیر و تحویل مقام قضائی شدند، اضافه کرد: پلیس به منظور برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر و مبارزه بی امان با این پدیده شوم از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهد کرد.

دستگیری باند سارقان حرفه‌ای و کشف ۷۵ فقره سرقت

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز از دستگیری باند ۳ نفره سارقان حرفه‌ای با ۷۵ فقره سرقت درون خودرو و قطعات خبر داد.

سرهنگ فرج شجاعی فرمانده انتظامی شهرستان شیراز گفت: در پی افزایش سرقت‌های درون خودرو در برخی از مناطق شهر شیراز، تیم ویژه‌ای از ماموران پلیس تشکیل و موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس با انجام اقدامات فنی و تخصصی و گشت زنی نامحسوس و هدفمند، اعضای باند ۳ نفره سارقان را شناسایی و پس از هماهنگی با مراجع قضایی در یک عملیات ضربتی آن‌ها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سرهنگ شجاعی با بیان این که متهمان دستگیر شده در تحقیقات فنی پلیس به ۷۵ فقره سرقت درون خودرو و قطعات اعتراف کردند، ادامه داد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، مراتب را به ۱۱۰ یا به نزدیکترین پایگاه پلیس اطلاع دهند.

اتوبوس حامل ۱۵ کیلو تریاک به مقصد نرسید

فرمانده انتظامی سپیدان از توقیف یک اتوبوس و کشف ۱۵ کیلو تریاک در بازرسی از آن خبر داد.

سرهنگ احمد فداکار فرمانده انتظامی سپیدان اظهار کرد: ماموران انتظامی مواد مخدر این شهرستان در اجرای طرح مقابله با ورود مواد مخدر و کنترل خودرو‌های عبوری، به یک اتوبوس مظنون و آن را متوقف کردند.

او با بیان این که در بازرسی از این خودرو، مقدار ۱۵ کیلو تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در باک جاسازی شده بود کشف شد، تصریح کرد: در این خصوص ۲ نفر دستگیر و پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شدند.

سرهنگ فداکار از شهروندان خواست: هرگونه اخبار و اطلاعاتی در خصوص تهیه و توزیع، خرید و فروش مواد مخدر و یا سایر جرایم را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.

انتهای پیام/چ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار