سرهنگ کاظمی خبر داد؛

فروش ارز دیجیتال بهانه‌ای برای کلاهبرداری از کاربران تلگرام

رئیس پلیس فتا از دستگیری کلاهبرداری خبر داد که در شبکه اجتماعی تلگرام به بهانه فروش ارز دیجیتال از کاربران اینترنتی، کلاهبرداری می‌کرد.

/// امروز////فروش ارز دیجیتال بهانه‌ای برای کلاهبرداریبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ تورج کاظمی رئیس پلیس فتا بیان داشت: تعدادی از شهروندان که کاربران فضای مجازی شبکه اجتماعی بودند به پلیس فتا مراجعه و اظهار کردند: به منظور خرید ارز دیجیتال به فردی که در شبکه اجتماعی تلگرام تبلیغ می‌کرده ارتباط برقرار کرده اند و مبلغی را به حساب او واریز کرده اند، اما پس از واریز پول، فرد فروشنده ارتباطشان را مسدود کرده است.

او عنوان کرد: تیمی از کارآگاهان پلیس شناسایی و دستگیری مرد را در دستور کار قرار دادند و متوجه شدند که این با تبلیغات فریبنده‌ای که دارد اعتماد مشتریان خود را جلب کرده است.


بیشتر بخوانید: اگر مورد کلاهبرداری اینترنتی قرار گرفته‌اید؛بخوانید!


این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در تحقیقات پلیسی به دست آمد که متهم ساکن یکی از شهر‌های شمالی کشور است، افزود: در مرحله بعدی تحقیقات پلیسی مشخص شد که متهم سابقه دار بوده و پرونده‌ مشابه دیگری نیز با همین عنوان دارد.

رئیس پلیس فتا با بیان اینکه با هماهنگی مقام قضائی تیمی از ماموران پلیس فتا برای دستگیری متهم اقدام کردند، خاطر نشان کرد: تحقیقات از متهم برای کشف سایر جرائم ادامه دارد.

سرهنگ کاظمی یادآور شد: به هیچ وجه به تبلیغات افراد ناشناس در فضای مجازی اعتماد نکنند و بهترین راه برای تهیه ارز مورد نیاز همان بستر‌های قانونی است.

انتهای پیام/

کلاهبرداری در تلگرام با ترفند فروش ارز دیجیتال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار