سعید هژبری گفت: ۸۵ درصد مدارس استان به سامانه‌های گرمایشی استاندارد مجهز شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سعید هژبری در نشست شورای آموزش‌وپرورش استان سمنان ضمن بیان اینکه ۸۵ درصد مدارس استان به سامانه‌های استاندارد گرمایشی مجهز شدند،گفت: به این ترتیب ۱۵ شهریورماه طی مراسمی جشن برچیدگی بخاری‌های نفتی برگزار خواهد شد.

او ضمن بیان اینکه تلاش شد تا کلاس‌های درس مدارس از نظر ایمنی و استاندار در حد مطلوبی باشند، افزود:، اما این به معنای پایان کتر نیست، زیرا ۸۹ مدرسه و ۴۲۲ کلاس درس استان سمنان هنوز نیازمند به استانداردسازی سامانه‌های گرمایشی است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان بابیان اینکه به منظور ایمنی بیشتر دانش آموزان مدارس فرسوده تخریب می‌شوند، ابراز داشت: دو مدرسه خشتی دامغان و طرود شاهرود که از نظر استاندارد فاقد ایمنی لازم بودند تخریب و در ازای آن‌ها مدارس نوساخته می‌شود.

هژبری بابیان اینکه ۸۸ کلاس درس جدید امسال در ۱۴ مدرسه استان سمنان آماده افتتاح می‌شود، تصریح کرد: برای تجیهز این مدارس ۶۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است که با تخصیص و توزیع به موقع آن این مدارس تجهیز می‌شوند.

او بابیان اینکه هفت هزار و ۲۸۰ میلیارد ریال اعتبار سازمان نوسازی مدارس استان سمنان است، بیان کرد: خوشبختانه این اعتبارات از سال گذشته تاکنون با رشد چشمگیری توأم بود که می‌توان امید داشت مدارس استان در وضعیت مطلوبی قرار گیرند.

انتهای پیام / م

هفت هزار و ۲۸۰ میلیارد ریال اعتبار سازمان نوسازی مدارس استان سمنان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.