غلامرضا کاتب گفت: تا پیش‌ازاین راه‌اندازی نظام ارجاع در کشور در پنج استان انجام‌شده بود و سمنان به‌عنوان ششمین استان به این برنامه واردشده است‎.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، غلامرضا کاتب نماینده گرمسار و آرادان در مجلس در مراسم کلنگ‌زنی فاز آموزشی و سالن بیمارستان معتمدی گرمسار با حضور وزیر بهداشت به میزبانی این بیمارستان، ضمن بیان اینکه تا پیش‌ ازاین راه‌اندازی نظام ارجاع در کشور در پنج استان انجام‌شده بود، گفت: سمنان نیز به‌عنوان ششمین استان به این برنامه واردشده است.

او درباره تحول در نظام سلامت نیز، افزود: تا قبل از سال ۹۳ و انجام طرح تحول سلامت، ۱۲ هزار میلیارد تومان در بخش بهداشت و درمان هزینه می‌شد که با انجام این طرح چهار هزار میلیارد تومان این طرح هزینه‌های بخش درمان را افزایش داد، اما علاقه‌مندی نظام به‌سلامت مردم سبب شد تا این طرح اجرایی گردد.

عضو خانه ملت درباره طرح آموزشی بیمارستان گرمسار نیز، توضیح داد: در فاز آموزشی و سالن بیمارستان معتمدی گرمسار، ۵.۵ میلیارد تومان قرارداد بسته‌شده که امیدواریم با تلاش دانشگاه علوم پزشکی سمنان این پروژه در یک سال آینده به بهره‌برداری برسد.

کاتب بابیان اینکه بخش عظیمی از خدمات بهداشتی شهرستان گرمسار توسط خیرین سلامت ارائه می‌شود، بیان کرد: مردم گرمسار همواره به بخش بهداشت و درمان کمک کرده و اعتقاددارند که باید در این بخش حمایت نمایند، انتظار ما از وزارت بهداشت آن است که آنچه تعهد کرده پایبند بوده و برای تکمیل پروژه‌ها اقدام کند.

او افزود: کمک و مساعدت به بخش تصویربرداری پزشکی شهرستان «ام‌آرآی» و مساعدت در تجهیز امکانات از دیگر انتظارات و درخواست‌های ما از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است.

انتهای پیام / م

ضرورت تجهیز بخش تصویر برداری پزشکی شهرستان گرمسار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.