معاون آموزشی وزارت بهداشت مطرح کرد؛

جلب مشارکت دانشجویان در تحول آموزش علوم پزشکی

لاریجانی گفت: آغاز سال تحصیلی فرصتی مناسب برای جلب مشارکت دانشجویان در تحول آموزش علوم پزشکی است.

آغاز سال تحصیلی فرصت مناسبی برای جلب مشارکت دانشجویان در تحول آموزش علوم پزشکی استبه گزارش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از  باقر لاریجانی، معاون آموزشی وزارت بهداشت و دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی در نشست مجازی معاونین آموزشی دانشگاه‌های علوم پزشکی اظهار کرد: آغاز سال تحصیلی فرصت مناسبی است تا دانشگاه‌ها ارتباط بهتری با دانشجویان داشته باشند و در راستای نهادینه سازی مباحث اخلاقی و آموزشی در دانشجویان تلاش کنند.
 
لاریجانی افزود: اطلاع رسانی مناسب به دانشجویان ورودی جدید جدیدالورود و آشناسازی آن‌ها با فضای دانشگاه و ظرفیت‌های موجود ضروری است. باید با تشریح فضای فرهنگی دانشگاه‌ها برای دانشجویان، بستر سازی برای توسعه فرهنگ اسلامی در بین دانشجویان دنبال شود.

او ادامه داد: همه ما در تربیت مسئولیم و معاونت‌های آموزشی هم در این حوزه مسئولیت‌هایی دارند.
 
لاریجانی با بیان اینکه دانشجویان از فضای دبیرستان و خانه وارد دانشگاه می‌شوند و توجه به بحث‌های سلامت معنوی و روحی آن‌ها مهم است، گفت: در این ایام آزمون‌ها برگزار نشود تا دانشجویان علاقمند بتوانند در مجالس عزاداری شرکت و از بستر معنوی آن استفاده کنند.
 
دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی تصریح کرد: ما در دانشگاه‌ها با طیف گسترده‌ای از دانشجویان روبرو هستیم و ضروری است تا با شناسایی و هدایت استعداد‌های درخشان شرایط مشارکت این دانشجویان را در برنامه‌های مهم دانشگاه فراهم کنیم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار