دادستان کل کشور:

مذاکره با آمریکا تسلیم شدن در برابر شیطان بزرگ است/ دستگاه های قضایی، اطلاعاتی و امنیتی بر جریان های نفاق و نفوذ اشراف دارند

دادستان کل کشور گفت: مذاکره با آمریکا تسلیم شدن در برابر شیطان بزرگ است و به فرموده رهبر معظم انقلاب نباید به دشمنی که همه رفتارش خیانت در حق ملت ایران بوده اطمینان کرد.

مذاکره با آمریکا تسلیم شدن در برابر شیطان بزرگ است/ دستگاه قضایی، اطلاعاتی و امنیتی بر جریانات نفاق و نفوذ اشراف دارندبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حجت الاسلام والمسلمین محمد جعفر منتظری دادستان کل کشور در نخستین کنگره ملی شهید آیت الله قدوسی اظهار داشت: مکتب امام حسین علیه السلام در مبارزه بی بدیل با ظلم و فساد در طول تاریخ سرمشق و الگوی آزادی خواهان بوده است.

او شهید قدوسی  را  یکی از تربیت یافتگان مکتب امام حسین (ع) دانست و گفت: این شهید بزرگوار به همراه فرزندش در راه انقلاب برای ادامه نهضت عاشورا جان ارزشمند خویش را فدا کرد.

دادستان کل کشور افزود: شهید قدوسی با ورود به حوزه علمیه و بهره بردن علمی از محضر اساتید بزرگ آن دوران و افتخار دامادی بزرگترین مفسر قرآن یعنی آیت الله طباطبایی از وی شخصیتی بزرگ ساخت.

حجت الاسلام والمسلمین  منتظری با گرامیداشت یاد و خاطر بیش از ۸۵۰ شهید انقلاب در شهرستان نهاوند گفت : این شهیدان  به پیروی از نهضت عاشورا  در دفاع از اسلام و انقلاب  فداکاری کردند .

او با اشاره به انتصاب شهید قدوسی به ریاست دستگاه قضا در اوایل انقلاب گفت: این شهید بزرگوار  قبل انقلاب با ساخت و مدیریت مدرسه حقانی و تربیت نسلی انقلابی و مذهبی اقدام ارزشمندی انجام داد و بعد از انقلاب نیز با مدیریت قدرتمند در قوه قضائیه  مبارزه جدیدی را  عیله دشمنان داخلی و خارجی شروع کرد و دستگاه قضا سرو سامان داد.

دادستان کل کشور  با اشاره به نفوذ جریان نفاق در دادستانی کل کشور در زمان شهید قدوسی افزود: متاسفانه در ۱۴ شهریور دشمن نفوذی در دستگاه قضا و دادستانی شهید آیت الله قدوسی و سرتیپ دستجردی را ترور کردند و این نیروی انقلابی و ارزشمند و یار دیرین حضرت امام خمینی (ره) را به شهادت رساندند.

حجت الاسلام منتظری با بیان اینکه ، پاسداری و صیانت از خون شهدا درهمه عرصه ها و امنیت مردم برعهده دستگاه قضا و نیروهای امنیتی کشور است گفت مسئولان در سه قوه باید با تلاش از کشوری که ثمره خون بیش از ۸۰۰هزار شهید و جانباز است پاسداری کنند .

او اظهار داشت: بحث امروز ما در دستگاه قضایی خط  و مسیری است که شهید آیت الله بهشتی و شهید قدوسی برای ما ترسیم کردند و باید پاسدار خون این شهدا باشیم .

منتظری با اشاره به ضعیف شدن جریان نفاق و نفوذ خاطر نشان کرد: امروز در کشور ما جریان نفاق و نفوذ ضعیف شده ولی از بین نرفته و به شکل جدیدی خود را در همه عرصه ها نشان می دهد.

او بسیاری از مفاسد کشف شده در سه جریان اقتصادی، سیاسی و فرهنگی در کشور را با هدف  ناراضی کردن مردم از طرف دشمنان خارجی و با کمک جریان داخلی دانست و افزود :  دستگاه اطلاعاتی و امنیتی و دستگاه قضا بر روی آنها اشراف دارند و با این جریان ها برخورد می کنند.

دادستان کل کشور در ادامه به شرایط تحریم ها هم اشاره کرد و افزود: مذاکره با آمریکا تسلیم شدن محض در برابر این شیطان بزرگ است و همچنان که رهبر معظم انقلاب  بارها فرموده اند نباید به دشمنی که همه رفتارش خیانت در حق ملت ایران بوده اطمینان کرد.

او اظهار داشت: ضعف اطلاع رسانی ما باعث شده که دشمن از این خلل سواستفاده کند و اگر موردی از فساد هم باشد آن را خیلی بزرگ جلوه دهند و باعث نا امید کردن مردم و بی اثر کردن تلاش مدیران پاک دست شود.

دادستان کل کشور  با اشاره به وجود ۱۱هزار قاضی در دستگاه قضایی کشور اظهار داشت: ما کار مبارزه با فساد را از خودمان شروع کردیم و کار ما بگیر و ببند نیست  اما سایر قوا نیز باید مدیران و نیروهای تحت امر خود را نظارت کنند که کار به دستگاه قضا نکشد زیرا وظیفه ما برخورد با مفاسد است و گاهی  مشاهده می شود در مراحل تحقیق و تکمیل پرونده  مسئول بالا دست از مجرم یا فرد فاسد تعریف و تمجید می کند .

در پایان این مراسم از تمبر شهید قدوسی با حضور دادستان کل کشور رونمایی شد.

انتهای پیام /س 

صحبت های دادستان کل کشور در نهاوند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.