اعتراض کاربران به حکم حبس روزنامه نگار انقلابی؛

#حسین_قدیانی/ نبندید دهان را نشکنید قلم‌ها را +تصاویر

در پی صدور حکم حسین قدیانی به علت انتقاد از دولت، کاربران با هشتگ #حسین_قدیانی نسبت به زندانی شدن او اعتراض کردند.

#حسین_قدیانی

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، حسين قديانی فرزند شهید و روزنامه‌نگار انقلابی و مطرح کشورمان که مطالب متعدد و متنوع او علیه جریان ضدانقلاب  طرفداران زیادی دارد، حالا با شکایت رئیس جمهور راهی زندان می‌شود.

در حکم اولیه قدیانی، به «۶ ماه حبس تعلیقی» بسنده شده بود، اما معاونت حقوقی دولتی که رئیس آن از بستن دهان منتقد، پناه به خدا برده بود، با اعتراض به حکم اولیه، شش ماه حبس را از «تعلیقی» به «قطعی» تغییر داد! این شکایت به دلیل متنی که ایام اربعین سال ۹۶ در واکنش به کم‌لطفی خانم مولاوردی نسبت به عظمت حماسه اربعین حسینی از سوی قدیانی منتشر شده بود، صورت گرفته است. 


بیشتربخوانید: دولتی داریم که از تمام ظرفیت‌ها برای حفظ حقوق حقّه خود بهره می‌برد!


لازم به ذکر است که این کم تحملی در برابر نقد، در حالی در دولت اعتدال به یک رویه ثابت تبدیل شده که رئیس قوه مجریه اخیراً در حرم امام راحل، تحمل و رواداری دولت اعتدال در برابر نقد و منتقد را تلویحاً در میان دولت‌های قبل و حتی بعد از خود، بی‌سابقه خوانده بود. در پی خبر انتشار این حکم در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی، مردم با انتشار پست‌های خود ذیل هشتگ #حسین_قدیانی نسبت به برخورد دولت با منتقدانش اعتراض کردند و خواستار آزادی این روزنامه نگار انقلابی شدند. در ادامه تعدادی از این پست ها را مشاهده می کنید.

#حسین_قدیانی

#حسین_قدیانی

#حسین_قدیانی

#حسین_قدیانی

#حسین_قدیانی

#حسین_قدیانی

#حسین_قدیانی

#حسین_قدیانی

#حسین_قدیانی

#حسین_قدیانی

#حسین_قدیانی

#حسین_قدیانی

#حسین_قدیانی

#حسین_قدیانی

حسین قدیانی سابقه ۲۰ سال روزنامه‌نگاری دارد که علاوه بر «جوان»، در روزنامه هایی، چون «کیهان»، «رسالت» و «وطن‌امروز» هم مطالب متعدد و متنوعی علیه جریان ضدانقلاب نوشته که دلنوشت‌های او در سال ۸۸ در قالب کتاب «نه ده» با استقبال گسترده مخاطبان، همراه بود، قدیانی در ۲۵ خرداد ۸۸ و تنها سه روز بعد از حماسه ۴۰ میلیونی ۲۲ خرداد، توسط آشوب‌طلبان علیه مردم‌سالاری دینی، چنان مضروب شد که حدود ۹ ساعت به کما رفت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
زکریا
۱۹:۲۷ ۱۴ شهريور ۱۳۹۸
اگه دولت اندازه سر سوزنی از این تلاشی که برای متهم کردن منتقدا میکرد؛ برای معیشت مردم صرف میکرد، ایران گلستان میشد. والسلام
حب الحسین یجمعنا
آخرین اخبار