آغاز نام نویسی دوره آموزشی فیلم‌سازی در همدان

معاون انجمن سینمای جوانان استان همدان از برگزاری دوره آموزشی فیلم‌سازی خبر داد و گفت: مدت ثبت‌نام در این دوره آموزشی ۱۰ مهرماه است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،وحید به خوش،معاون انجمن سینمای جوانان استان همدان از برگزاری دوره آموزشی فیلم‌سازی خبر داد و اظهار کرد: دوره آموزشی فیلم‌سازی اکنون در مرحله ثبت‌نام است و علاقمندان می‌توانند به انجمن سینمای جوان مراجعه کنند.

او ادامه داد: دوره فیلم‌سازی ویژه علاقمندان به هنر و سینماست که پس از قبولی در آزمون و مصاحبه، باید دوره ۹ ماهه را با ۱۳ درس سپری کنند.

معاون انجمن سینمای جوانان استان همدان مدت ثبت‌نام را تا ۱۰ مهرماه دانست و گفت: ۱۹ مهرماه آزمون و مصاحبه شرکت کنندگان برگزار می‌شود و از ابتدای آبان ماه دوره آغاز و تا تیرماه سال آینده ادامه می‌یابد.

او اضافه کرد: در پایان کسانی که با موفقیت این دوره آموزشی را به پایان برسانند از حمایت‌های بلاعوض مالی و تجهیزاتی و مشاوره‌ای استفاده می‌کنند و در تولیدات انجمن سینمای جوان می‌توانند فعالیت داشته باشند.

به خوش با بیان اینکه شرکت‌کنندگان باید حداقل از ۱۶ سال برخوردار باشند بیان کرد: حداقل مدرک تحصیلی نیز سوم راهنمایی است.

انتهای پیام/ا

برگزاری دوره آموزشی فیلم‌سازی در همدان

برچسب ها: سینما ، اخبار فرهنگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Hani.zar
۱۰:۱۵ ۱۳ آذر ۱۳۹۸
چه فایده داره فیلمسازی ک تو همدان صفره باید بری تهران ایناهم که استعدادجذب نمیکنن پارتی و پوله که فیلمای سینما ما ارزش دیدن هم نداره